A hét utolsó napja barátságos időjárással kecsegtet. A napos időszakokat gyakran kísérik gomolyfelhők, de ezekből csak ritkán alakul ki csapadék – legfeljebb egy-egy gyenge zápor formájában. A keleti térségekben élénk maradhat az északi szél, ami némileg megtörheti a nyugalmat. A levegő viszont egyre melegebb: vasárnapra a maximumhőmérséklet már 18 és 23 fok közé kúszik fel, így sokan érezhetik úgy, hogy a tavasz már a nyárba hajlik.
EZUTÁN JÖN A FORDULAT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Mazda 2 rendkívül kedvező fenntartási költségekkel bír – még a legnagyobb benzines motorral is közel 5 literes fogyasztást lehet elérni 100 kilométeren. A leginkább takarékos változat az 1,6 literes dízel, amely élénk teljesítményt párosít 4,2 l/100 km-es fogyasztással és 110 g/km-es CO2-kibocsátással. Ez hasonló a Ford Fiesta Zetec S eredményeihez (4,2 l/100 km és 107 g/km). Ezt a dízelmotort azonban csak az ötajtós kivitelben lehet megvásárolni. A fenntartási költségek mellett a felszereltség is vonzó: a legalapabb kivételével minden modell alufelnit kap, a légkondicionáló pedig alapfelszereltség. A Mazda 2 tehát minden szempontból remek ár-érték arányú, az induló vételártól a fenntartáson át egészen az értéktartásig.
A 2007-es bemutatásakor világossá vált, hogy a Mazda mérnökei komolyan vették a fogyókúrát: az új modell sokkal könnyebb és stílusosabb lett, mint elődje. Eltűntek a dobozszerű, egyterűre emlékeztető formák, helyettük egy karcsú, valóban sportos szupermini született, ami tökéletesen illik a márka „zoom-zoom” filozófiájához. A boomerang alakú hátsó lámpák és az arányos, feszes hátsó rész sportos megjelenést biztosítanak, amit az oldalsó éles vonalak tovább erősítenek. Az utastérben a kialakítás egyszerű, de jól megtervezett, minden kézre esik.