A tragédiát egy családon belüli sofőr figyelmetlensége okozta, aki elismerte a felelősségét. Az autó, amelyben Márk az anyósülésen utazott, lesodródott az útról, és egy villanyoszlopnak csapódott. A fiatal férfi a helyszínen életét vesztette. Egy másik utas csak könnyebb sérülésekkel került kórházba, de a történtek minden érintettet megrendítettek. A baleset különösen fájó, hiszen a hibát egy közeli rokon követte el.
Tóth atya könnyeivel küszködött:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Ford Transit Connect átfogó frissítést kap 2013 végén, de addig is elérhető alacsony tetős, rövid tengelytávú és magas tetős, hosszú tengelytávú kivitelben, mind zárt áruszállító, mind pedig személyszállító (második, lehajtható üléssorral rendelkező) változatként. Minden modell egy 1,8 literes Duratorq TDCi dízelmotor háromféle teljesítményszinttel – 75, 90 vagy 110 lóerő – érhető el. A Connect ötfokozatú kézi váltón keresztül hajt, amely ugyan jól működik, de egy hatodik sebességfokozat hiányzik a nyugodtabb autópályás haladáshoz. Ezt leszámítva a Connect vezethetősége kiváló, és stabil úttartása a Ford legjobb személyautóit idézi. Megbízható, tartós és viszonylag olcsón üzemeltethető jármű.
A háromféle 1,8-as dízelmotor 75, 100 és 110 lóerőt kínál, miközben a leggyengébb motor 4,99 literes (47,1 mpg) átlagfogyasztást, a két erősebb pedig 5,1 liter körüli értéket produkál. A CO2-kibocsátás rendre 159 és 162 g/km, ami viszont elmarad a Peugeot Partner (50–60 mpg, 123 g/km) és a Vauxhall Combo (54–56 mpg, 126–136 g/km) értékeitől. A szervizperiódus 15 000 mérföld vagy 12 hónap, ami versenyképesnek számít, és Ford márkaszervizt szinte bárhol lehet találni. A biztosítási besorolás 3E és 5E közé esik, ami nagyjából megegyezik a konkurensekével. A Connect viszonylag jól tartja az értékét, ami csökkenti a tulajdonlás teljes költségét.
A raktér mérete változattól függően 2,8 vagy 3,7 köbméter, de a lehajtható utasülés és a védőrács révén ez akár 3,4, illetve 4,3 köbméterre is növelhető. Ez alaphelyzetben kisebb, mint a VW Caddy vagy Caddy Maxi raktere, de az üléshajtás után nagyjából egy szintre kerül velük. A személyszállító kivitelek (lehajtható hátsó üléssorral) 1,4 és 2,1 köbméteres teret kínálnak üléses módban, míg lehajtott ülésekkel ez 2,6 és 3,4 köbméterre nő. A rövidebb változat 850 kg, a hosszabb pedig több mint 900 kg terhet képes szállítani, ami versenyképes a Peugeot Partnerrel, bár a Fiat Doblo Cargo és a Vauxhall Combo 1 tonnát is elbír. Két Euro raklap is befér a rövidebb változatba, és előfúrt rögzítési pontok segítik a polc- és állványrendszerek beépítését, így nem kell fúrni a fényezett felületbe. A raktérben hat rögzítési pont található, a padlót védő borítás pedig alapfelszereltség. Többféle válaszfal, tetőcsomagtartó és ketrec rendelhető opcióként. Aki nem kér lehajtható utasülést, annak választható egy zárható fiók is az ülés alatt értéktárgyak tárolására.