Nagy a baj: Összehívták a Védelmi Tanácsot!

A Miniszterelnök rámutatott: a transzatlanti szövetségi rendszer belső kohéziója megingott, sőt, példátlan törésvonal alakult ki. A békés rendezés híveit, élükön Amerikával, éles ellentét feszíti a konfliktus folytatásában érdekelt brüsszeli és ukr/n vezetőkkel. A kormányfő szerint ebben a polarizálódó geopolitikai helyzetben Magyarországnak meg kell őriznie elkötelezettségét a diplomáciai megoldások iránt, még ha ez fokozódó feszültséget is eredményez az uniós intézményekkel szemben.
EZ VÁRHATÓ, ERRE KELL SZÁMÍTANI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A motor és a menettulajdonságok tekintetében a 3 MPS-nek papíron szórakoztatónak kellene lennie, ám a valóságban csalódást kelt. A széria 3-as élvezetes kanyarvadász, de a 256 lóerős, 2,3 literes turbós benzinmotor túl sokat kíván az első kerekektől, így erős nyomatékhatás (torque steer) lép fel, amit a feszes felfüggesztés csak tovább ront. Ez a kemény hangolás nemcsak a kanyarokban zavaró, hanem hétköznapi közlekedésnél is, így hosszabb utakon fárasztó lehet vele az autózás.

A fogyasztás, a károsanyag-kibocsátás és a fenntartási költségek tekintetében a 3 MPS kedvező árazása – mintegy 2 000 fonttal olcsóbb, mint a Renaultsport Mégane, a Golf GTI vagy a SEAT Leon Cupra R – vonzó lehet. Ráadásul alapból gazdagon felszerelt: navigáció, Bose hangrendszer, tolatóradar, fűthető részben bőr sportülések is járnak hozzá. Ugyanakkor az erős turbómotor magas üzemeltetési költségeket eredményez, amit a 2012-es enyhe modellfrissítés is csak kis mértékben javított. A hivatalos 30,1 mpg (kb. 7,8 l/100 km) fogyasztás és a 219 g/km CO₂-kibocsátás elmarad a GTI és a Renaultsport értékeitől, sőt még az erősebb Vauxhall Astra VXR is jobb számokat hoz.
A beltér, a dizájn és a technológia terén a széria Mazda 3 eleve mutatós, és az MPS néhány apró módosítással még agresszívabb megjelenést kapott. Új első lökhárító hatalmas légbeömlővel, a motorháztetőn légnyílás a turbó intercoolerének, hátul pedig méretes tetőspoiler, dupla kipufogó és 18 colos könnyűfém felnik jelzik a sportos szándékot. Belül fűthető, félbőr sportülések dobják fel az enteriőrt, de a műszerfal maradt ugyanolyan zsúfolt, mint az alapmodellé, rengeteg gombbal – különösen a kormányon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük