Összesen maximum 150 000 forintig díjmentes készpénzfelvétel rendszere nem változik, azonban néhány új pontosítás került bevezetésre. A díjmentesség igénybevételéhez továbbra is szükséges nyilatkozatot tenni a számlavezető banknál. Ez a nyilatkozat leadható személyesen vagy online, de kizárólag egyetlen számlára vonatkozhat, amely meghatározza a díjmentesség feltételeit.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Land Cruiser műszakilag továbbra is az, amit sokan „igazi terepjárónak” neveznének. Megmaradt a létravázas alváz, amely most 50%-kal nagyobb csavarodási merevséggel rendelkezik, köszönhetően 84 plusz ponthegesztésnek és bőséges mennyiségű új ragasztásnak. Hátul továbbra is merev tengelyt használ, de a modell nem maradi: több újítást is átvett a 300-as szériából, és saját technológiai irányt is kijelöl.
Ez az első Land Cruiser, amely elektromos szervokormányt használ – ez megkönnyíti a jármű pontos irányítását közúton. Emellett a modell rendelkezik egy lekapcsolható első kanyarstabilizátorral is, amely további 10%-kal növeli a kerékartikulációt – az új modell e téren már eleve 10%-os javulást mutat az elődjéhez képest.
Más területen a négykerék-meghajtást továbbra is egy Torsen központi differenciálmű biztosítja, míg az elektromos zárású hátsó differenciálmű nemcsak megerősítésre került, de most már motor helyett egy szolenoid típusú működtetést használ, ami 85%-kal gyorsabb reakcióidőt és jobb megbízhatóságot eredményez.
Mindez nem jön könnyű súllyal. A tesztautónk, amelyben a 80 literes tank teljesen tele volt, 2503 kg-ot nyomott a mérlegen. Igazság szerint ez csupán 103 kg-mal több, mint a 2009-ben tesztelt Land Cruiser D-4D LC5 (ez volt a 250-es elődjének első megjelenése), annak ellenére, hogy az újabb autónál jóval nagyobb felszereltségi szintet találunk.
Szállj be a fülkébe (ez tényleg az az SUV, amelyikért hálás vagy a fellépők miatt), és azonnal érezni fogod, hogy mennyivel modernebb az előző modellhez képest.
Itt két 12,3 hüvelykes kijelző fogad, és összességében friss, erőteljes vonalvezetésű, letisztult kialakítású a beltér. Nem mondanánk luxusnak, és talán az ára miatt lehetne kicsit különlegesebb érzés, de nem is olcsó vagy kellemetlen. Ami nagyon fontos: nem kell túl óvatoskodnod vele – az anyagok általában puhák, ugyanakkor a sár vagy por könnyen letörölhető róluk. Találsz szokásos A-oszlop fogantyúkat és térdtámaszokat, valamint párnázott ajtópaneleket is (ideálisak a kar pihentetéséhez), amelyek már előre meghatározzák a hangulatot.