Több autó is a mélybe zuhant

Ki/evi idő szerint 19 órakor érkezett bejelentés a katasztrófavédelemhez arról, hogy a Munkács-Rohatyin H-09 jelű, országos jelentőségű főúton mintegy harminc méteres szakaszon Taracköz és Bedőháza között leomlott a Tarac folyón átívelő közúti híd. Ennek következtében egy dömper és egy személyautó a mélybe zuhant.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az utastér igényes és kényelmes, az ülések és anyaghasználat is színvonalasabb, mint amit egy átlagos családi SUV-tól várnál.

Könnyed vezetni, és a beltér felsőbb kategóriás benyomást kelt – bár akad néhány furcsaság. Meglepett például, hogy a hátsó napfénytetőt úgy lehet „kinyitni”, hogy levehető paneleket kell eltávolítani.

A hátsó üléssor és a csomagtartó kissé szűkös, de némi leleményességgel sok minden bepakolható. A legfeltűnőbb elem az óriási, függőlegesen beépített érintőképernyő – ami meglehetősen ellentmondásban áll az egyébként konzervatív beltérrel. Én úgy gondoltam rá, mint az e:Ny1 „mullet frizurájára”: kívül üzleti, belül buli.

Általában ideges leszek, ha egy gyártó hatalmas, álló formátumú érintőképernyőt tesz az autó műszerfalára, mert az gyakran csak a Teslát akarja másolni.

De el kell ismernem: az e:Ny1 egyik legjobb példája ennek a megoldásnak. A kijelző három részre oszlik: felül a navigáció (vagy Apple CarPlay), középen a médialejátszó, alul pedig a fűtés vezérlése található.

Ez az alsó rész különösen fontos. A legtöbb autóval ellentétben itt a fűtés-szellőzés (HVAC) vezérlői mindig ugyanott maradtak, így ha megtanultad, hol vannak, az izommemóriád alapján úgy tudtad kezelni, mintha valódi gombok lennének.

Persze ez részben azért volt így, mert sok időt töltöttem a fűtés babrálásával – mivel az e:Ny1 nem rendelkezik hőszivattyúval.

Ez jelentős hatással volt a hatótávra. Melegben akár 200 mérföld is kijött egy töltésből, de hidegben ez 160-ra csökkent. Ha pedig bekapcsoltam a klímát, az még gyorsabban merítette az akkumulátort – akár 50 mérfölddel is csökkentve a hatótávot.

Így hosszabb utakon kialakítottam egy rutint: ülés- és kormányfűtés be, klíma csak a kabin felmelegítéséhez, majd kikapcsolás – és ha nagyon lehűlt, egy gyors ráindítás.

Ez nem éppen az a prémium élmény, amit a Honda célul tűzhetett ki.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük