Kiszel Tünde nemcsak a showbiznisz egyik legkitartóbb jelensége, hanem egy anya, aki a kezdetektől fogva lánya mellett állt – néha túl látványosan is.
Voltak, akik megkérdőjelezték a menedzseri szerepvállalását, mások szerint túlságosan befolyásolta Donatella pályáját – de ez az este minden kritikát elnémított.
„Lélekemelő, szívhez szóló, szép koncert volt” – írta később Tünde, és e szavak mögött évek küzdelme, könnyekkel és féltéssel átszőtt anyasága sejlett fel.
Ez nem egy újabb bulvárpillanat volt. Ez egy generációváltás. Egy anya-büszkeség színtiszta pillanata.
EZ TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Minden Trafic 80 literes tankkal rendelkezik, így elméletben több mint 600 mérföld megtétele lehetséges egy tankkal. A kipufogógáz-tisztítást AdBlue oldattal végzik, melynek tartálya 25 literes és néhány ezer mérföldenként újratöltendő.
Az E-Tech verzió 52 kWh-s akkumulátorral érkezik, amely kisebb a Ford E-Transit Custom 64 kWh-s egységénél, így kisebb a hatótáv is. A töltési idő váltózó: 3,7 kW-os fali töltőn 12 óra, 7,4 kW-on 5,5 óra, gyorstöltővel pedig kevesebb mint egy óra a 15-80%-os töltés.
A Renault három év vagy 100 000 mérföld garanciát ad, és szolgáltatási intervallumai 24 000 mérföld vagy két év. A PRO+ kereskedői hálózat segít minimalizálni a leállásokat.
Az árak a belépő, 1.3 literes mild-hibrid Acenta Premium változattól kezdődnek, ami éppen csak meghaladja a 30 000 fontot, egészen a csúcskategóriás Tekna+ kivitelig terjednek, amely már körülbelül 43 250 fontba kerül, és vagy teljes hibrid hajtással, vagy egy 154 lóerős mild hibrid, négykerék-meghajtásos, automata váltós verzióval érhető el. Bár a legdrágább modellek átlépik a 40 000 fontos adózási küszöböt, egyébként az ár, üzemanyag-fogyasztás és teljesítmény terén a Qashqai vetélytársaihoz hasonlóan teljesít.