Megroppant Sallai Nóra

Bár az otthoni környezet elsőre megnyugvást hozott, valójában csak mélyítette a hiányt, amely mindennél jobban gyötri: kisfia elvesztését. A fizikai fájdalmak eltörpülnek a lélek ordító csendje mellett. Nóra nem talál kapaszkodót – minden fal, minden tárgy emlékezteti arra, amit örökre elveszített. Gyógyulása lelassult, megrekedt, mintha a lelke nem engedné tovább a testet. Most ismét vissza kellett térnie a rehabilitációs klinikára, mert olyan kezelések váltak szükségessé, amelyeket már csak állandó felügyelettel tudnak elvégezni. Az orvosok szeretnék szorosabban követni az állapotát – és talán a lelkében dúló vihart is megérteni.
Így van most Nóra:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hyundai i30 főként a megbízhatóságra, a tágas belső térre és a kiváló technológiára fókuszál versenyképes áron, de a dél-koreai gyártónak van egy vadabb, sportos oldala is, és az első hot hatch ebben a kategóriában az i30 N volt.
Az i30 N a Hyundai N részlegének első terméke, amely azóta sikeres lett a kisebb i20 szuperminivel és a Kona crossover tuningolt változataival, és hamarosan a Hyundai elektromos autóinak, például az Ioniq 5 N-nek is készítenek nagy teljesítményű verziókat. Az „N” betű a Nürburgringre és a Namyangra utal, amely Hyundai dél-koreai globális kutatási-fejlesztési központja.

Ahelyett, hogy egy sima i30-ba csak egy nagyobb motort tettek volna, a fejlesztőcsapat hosszú időt szánt a futómű átdolgozására, hogy az képes legyen kezelni a nagyobb teljesítményt. Korábban két teljesítményváltozatban is kínálták, de az Egyesült Királyságban az ötajtós hot hatch most már csak a legfelső kategóriás i30 N Performance formában érhető el. A motorháztető alatt egy 2,0 literes, turbós négyhengeres benzinmotor dolgozik, amely 276 lóerőt és 392 Nm nyomatékot ad le. Alapból egy hatsebességes manuális váltóval párosul, de opcióként elérhető egy nyolcfokozatú, kettős tengelykapcsolós automata is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük