Meghalt Gálvölgyi!

70 éves korában elhunyt Gálvölgyi István. Többek között a Hatvan, a Pécs és a Százhalombatta együtteseit is iránytó szakembert hosszan tartó, súlyos betegsége után július elsején érte a halál. Volt együttesei most sorban vesznek tőle búcsút: MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Citroën e-C3 Aircross és a Vauxhall Frontera Electric például már 25 000 font alatti áron elérhetőek lesznek, míg a vadonatúj Renault 4 is várhatóan 27 000 font alatt startol majd. Ha a becsléseink helyesek, a Toyota legközelebbi árban versenyképes ellenfelei olyan modellek lesznek, mint a Jeep Avenger, a Ford Puma Gen-E, a Kia EV3 és a Skoda Elroq – mindegyik erős név egyre bővülő kínálattal.

Első ránézésre azt hihetnénk, hogy az Urban Cruiser a Toyota bZ4X kisebb testvére, de valójában szinte teljesen azonos a hamarosan érkező Suzuki e-Vitara modellel. A két márka közösen fejlesztette a platformot, amelyre ezek az új modellek épülnek – egy kifejezetten elektromos hajtásra szánt padlólemezről van szó. A két autó között gyakorlatilag csak minimális a különbség: leginkább az orr-rész formavilága, a márkajelzések, illetve az, hogy a Suzuki változat elérhető lesz összkerékhajtással is – amit a Toyota nem kínál.

Amikor végre megnyílik a rendelési lehetőség, háromféle felszereltségi szint lesz elérhető: Icon, Design és Excel. Az alapváltozat, az Icon, egy 49 kWh-s akkumulátort kap, amely egy 142 lóerős villanymotort táplál, ami az első kerekeket hajtja. A Toyota ígérete szerint ezzel az összeállítással egyetlen feltöltéssel akár 214 mérföldet (kb. 344 km-t) lehet megtenni, a 0–100 km/h-s gyorsulás pedig 9,6 másodpercet vesz igénybe – ami nem kiemelkedő, de a kategórián belül elfogadható.

Az alapfelszereltség része lesz a 18 colos könnyűfém felni, egy 10,1 hüvelykes érintőképernyő, vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto támogatás, egy 10,25 hüvelykes digitális műszeregység, eltolható hátsó üléspad, energiatakarékos hőszivattyús fűtési rendszer, tolatókamera, valamint számos vezetéstámogató rendszer. Ezek között megtaláljuk például a holttérfigyelőt, az adaptív sebességtartó automatikát és a közlekedési tábla-felismerést is.

Mindez alapján elmondható, hogy bár az Urban Cruiser specifikációja papíron korrektnek tűnik, az ár-érték aránya, valamint a konkurencia árképzése könnyen háttérbe szoríthatja, ha a Toyota nem tud valami különlegeset felmutatni. A vásárlók ma már nemcsak technikát, hanem karaktert, dizájnt és személyiséget is keresnek – és az Urban Cruisernek ezeken a területeken egyelőre van mit pótolnia.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük