Hiába érkezik meg, NEKIK vissza KELL utalni a nyugdíjt!

Olyan esetben történhet meg például, ha valaki téves információkat ad meg az igényléskor, túl korán kéri a nyugdíjat, vagy ha az ügyintézés során az állami szervek pontatlanul dolgoznak. Olyan eset is előállhat, amikor valaki egyszerre többféle támogatást kap, holott a rendszerben ezeket össze kellene hangolni – így a végösszeg magasabb lesz a megengedettnél.
MI TÖRTÉNIK, HA ÉSZREVESZI A HIVATAL?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Toyota Yaris indulóára az írás pillanatában valamivel 23 000 font fölött van, így némileg drágább, mint néhány kizárólag belső égésű motorral szerelt riválisa. Az általunk előnyben részesített Design felszereltségi szint árban nagyjából a villamosított Renault Clio E-Tech és a drágább Honda Jazz közé esik, körülbelül 24 500 fontba kerül. Ha a nagyobb teljesítményű, 128 lóerős változatot szeretnéd, valamivel több mint 28 000 fontot kell kifizetned, ám vigaszdíjul az Excel felszereltségi szint gazdag tartalmát kapod mellé. A kínálat csúcsán a GR Sport áll, amely már meglehetősen borsos, 30 000 fontos árcédulával rendelkezik.
A Toyota Yaris összességében egy megbízható, sokoldalú kisautó, amely különböző útfelületeken is kielégítő vezetési élményt nyújt. Hibrid hajtáslánca inkább a finomabb, megfontoltabb vezetési stílushoz illik, és ha ezt szem előtt tartjuk, a Yaris nyugodt, sima utazással jutalmazza vezetőjét.
Ez éles ellentétben áll a sokkal sportosabb Toyota GR Yarisszal, amely ugyan névrokon, de valójában teljesen más konstrukció. A GR lényegében egy négykerék-meghajtású raliversenyautó, amelyet közúti használatra szelídítettek meg, míg a hagyományos Yaris egy hatékony, elsőkerék-meghajtású városi kisautó, egyszerűbb felfüggesztéssel – elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig csatolt hosszlengőkarral.

Akárcsak a Honda Jazz és a Renault Clio E-Tech, a Yaris is képes rövid ideig kizárólag elektromos hajtással közlekedni alacsony sebességű városi forgalomban, noha ehhez rendkívül finoman kell bánni a gázpedállal. A Toyota hibrid rendszerének egyik kulcsfontosságú előnye, hogy nem kell külön tölteni, nincs szükség konnektorra vagy hosszabbítóra. Ehelyett a Yaris akkumulátorát fékenergia-visszanyerő rendszer tölti fel, amely fékezés vagy gurulás során áramot termel, illetve a motor többletenergiáját is hasznosítja az akkumulátor töltésére.
Teljesítmény, gyorsulás (0–100 km/h) és végsebesség
A belépő szintű, 114 lóerős hibrid hajtáslánc és a viszonylag alacsony, 1 085 kg-os saját tömeg lehetővé teszi, hogy a Yaris 9,7 másodperc alatt gyorsuljon 0-ról 100 km/h-ra. Nem egy sportautó – végsebessége 174 km/h –, de ez nem is olyan adat, amit a Yaris vásárlói jellemzően el szeretnének érni. Ez az autó nem erről szól.
A nagyobb teljesítményű, 128 lóerős változat erősebb elektromotorja valamivel jobb gyorsulást biztosít, miközben a fenntartási költségek nem nőnek számottevően. Számszerűen a 0–100 km/h-s sprint 9,2 másodpercre csökken, így a Yaris enyhén gyorsabb, mint a Honda Jazz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük