A jelenet, amit Hayley látott, felkavaróbb, mint bármelyik filmjelenet: Pamela Bach-Hasselhoff, a világsztár David Hasselhoff egykori felesége, heverten várta. Lánya eszét vesztve üvöltött, zokogva rohant ki és be az épületből, miközben a rendőrségi szirénák és mentőautók lámpái villództak a sötétedő utcán.
Egy szomszéd elmondása szerint „pokoli fájdalom sikoltott belőle”, amikor felismerte, hogy az anyja már nem él. EZ TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez a Hyundai elsősorban a kényelemre összpontosít – amit elég jól is teljesít. Ugyanakkor a kézi váltós változat vezetési élménye meglehetősen kiábrándító, így inkább az automata verziót ajánlanánk, vagy érdemes lehet megnézni kedvenc kis SUV-ünket, a Dacia Dustert. Szintén szóba jöhet a koreai márka saját modellje, a Kona is, amely – a Dacia-hoz hasonlóan – élvezetesebb vezetési élményt kínál.
Az 1,0 literes motor 99 lóerőt és 172 Nm nyomatékot nyújt, ami megfelel a belépő szintű Volkswagen T-Cross szintjének, de a kategóriában ez nem számít kiemelkedőnek.
A motor többnyire csendes és visszafogott, a hatfokozatú kézi váltós változat 11,3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, míg a hétfokozatú automata 12,4 másodperc alatt teljesíti ugyanezt. Ez hasonló teljesítmény, mint a T-Cross belépőmodellje esetében, de a Dacia Duster és a Ford Puma alap kézi váltós változata körülbelül 10 másodperc alatt teljesíti a gyorsulást.
A kézi váltó működésével nincs komolyabb probléma – a Hyundai úgynevezett „clutch-by-wire” rendszert alkalmaz, amely azt jelenti, hogy a kuplungpedál nem mechanikusan csatlakozik a váltóhoz. Ez előnyös lehet a hatékonyság és a simaság szempontjából, és a legtöbben nem is érzékelik majd a különbséget, de a vezetés szerelmeseinek ez a „leválasztott” érzés csökkentheti az élvezetet.
Ami zavaróbb, hogy az első fokozat rövid – a gyors elindulás érdekében –, míg a második fokozat hosszúra van hangolva, hogy csökkentse a fordulatszámot, és javítsa a fogyasztást és a kibocsátást. Sajnos váltáskor ez azt eredményezi, hogy a motor „lefullad” a nyomatékos tartományon kívül, és ez most még feltűnőbb, mivel a Bayon már nem rendelkezik enyhe hibrid rendszerrel, amely korábban segített alacsony fordulatszámon plusz teljesítményt adni. Emiatt nagyon nehéz egyenletesen vezetni. Az olyan versenytársak, mint a Ford Puma – amely rendelkezik mild-hybrid rendszerrel – sokkal simábban vezethetők alacsony sebességnél.
Kanyargós utakon a Bayon meglehetősen agilis. A megfelelő tapadásnak köszönhetően bátran lehet sebességet vinni a kanyarokba, és a karosszéria nem dől meg túlságosan, így biztonságos és stabil érzést kelt. A kormányzás könnyű és kevés visszajelzést ad, de magasabb sebességnél elég pontos. Az üzemmódválasztó középkonzolon található gombjával Sport módra lehet váltani, de ez csupán mesterségesen növeli a kormány ellenállását, és valójában nem sokat változtat a vezetési élményen, amely összességében elég unalmas. Legalább a futómű kellemesen kisimítja az úthibákat, így az autó kényelmesen halad a rosszabb minőségű aszfalton is.