A tűzoltók segítettek az utasoknak elhagyni a járművet. Árokba csúszott, majd az oldalára borult egy autóbusz a 4-es főút 317-es kilométerénél, Kisvárda térségében, a Nyíregyháza felé vezető oldalon. A kisvárdai hivatásos tűzoltókat riasztották a műszaki mentéshez. Az egységek áramtalanították a buszt, majd segítettek az utasoknak elhagyni a járművet, amelyen ötvenheten tartózkodtak, köztük gyermekek is.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Például az autó hatalmas, 23 colos kerekei nemcsak látványosak és sportosak, hanem igen drágák is, és a különösen sportos, feszes futómű-beállítás miatt gyorsabban is kopnak, mint a Range Rover Sport gyengébb, kevésbé agresszív modelljein. A fékrendszer, amely karbon-kerámia féktárcsákat használ, elvileg az autó teljes élettartama alatt bírja majd, de ettől függetlenül ezek az alkatrészek sem örökéletűek. A fékbetétek például idővel így is cserére szorulnak, és ezek ára is meglehetősen magas – nem a hagyományos, olcsó szervizkategóriába tartoznak.
Ami viszont az autó belterét illeti, ott tényleg prémium szintű a kidolgozottság. A Range Rover SV belseje olyan szinten van megmunkálva és kidolgozva, hogy bátran felveszi a versenyt a Bentley modellekkel is. A bőr rendkívül puha és kellemes tapintású, az alumínium vagy más fém alkatrészek hűvösek, prémium érzetet keltenek, és sötétített króm bevonatot kaptak, ami modern és elegáns hatást kelt. Emellett a SV modellekre jellemző egyedi anyaghasználat is tetten érhető: ilyen például a különleges, apróra darabolt karbon borítás, amelynek létezik matt szövésű változata is, vagy az átlátszó akril elemek a kormány mögötti váltófüleken és az SV-gombon, valamint az ülés háttámláján elhelyezett 3D-s szövésű díszítőanyag, ami valóban innovatív megoldásnak számít az autóiparban.
A különleges üléseket egy furcsa, Range Rover-specifikus jelenség is jellemzi: szinte teljesen hiányzik belőlük az alsó oldaltámasz. Ez elsőre szokatlan lehet, de oka van – mivel az autó hasmagassága elég magas, ezzel próbálták megkönnyíteni a ki- és beszállást. Ugyanakkor ez kompromisszumokkal is jár, különösen a comb alatti támasztás tekintetében, ahol érezhető a hiány. Általánosságban véve nem találtuk őket annyira kényelmesnek, mint néhány más prémium SUV legjobb ülései, de az integrált masszázsfunkció különösen jól sikerült, és a luxus kategóriás SUV-k között ez az egyik leghatékonyabb.
Van azonban egy aprónak tűnő, ám annál zavaróbb részlet az autóban, ami sajnos nem illik ebbe a prémium összképbe: a váltókar. Az SV modellekben ez egy úgynevezett porcelán-hatású műanyagból készült elem, ami azonban a valóságban inkább kemény, olcsó hatású műanyagnak érződik, mintsem valami elegáns, minőségi darabnak, amit például egy luxusáruház lakberendezési osztályán láthatnánk. Emellett maga a váltómechanika is kissé könnyű, gyenge érzést kelt – nem igazán ad prémium érzetet, sőt, inkább olcsónak és megbízhatatlannak tűnik. Ez különösen zavaró lehet, mert a váltókarral minden egyes induláskor és megálláskor kapcsolatba kerülünk, tehát ez egy olyan pontja az autónak, amely nap mint nap, folyamatosan emlékeztet minket arra, hogy még ebben a rendkívül drága autóban is akadnak megkérdőjelezhető kompromisszumok.