A lángos a magyar konyha egyik legismertebb és legkedveltebb fogása, amely eredetileg kenyérhelyettesítőként indult, mára azonban elengedhetetlen kelléke a strandoknak, fesztiváloknak és piacoknak. Az alaprecept nem túl bonyolult: liszt, élesztő, só, cukor, tej és kevés olaj kell hozzá. Mégis a kelesztés módja dönti el a végeredményt: ez a most bemutatott változat két lépésben keleszt, amitől a tészta légies és kívül finoman ropogós lesz.
ÍME A TITOK ÉS A RECEPT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renaultsport Mégane külsőleg testre szabott megjelenéssel rendelkezik: a karosszériához színazonos műanyag kerékjárati díszítések, mélyebb küszöbök és lökhárítók tartoznak. Elöl az autó új arca a Renault Clio kisautóhoz hasonlít, bár az RS modell alsó hűtőrácsa változatlan maradt. Az alapfelszereltség részeként 18 colos könnyűfém felnik érhetők el fekete vagy ezüst színben, de opcionálisan háromféle 19 colos keréktárcsa is választható 1000 fontért – ezek között piros csíkkal, ezüst csíkkal vagy gyémántvágott mintával ellátott változatok vannak.
A belső térben a Renault csupán alapvető frissítéseket alkalmazott a Renaultsport Mégane esetében, amely főként az infotainment rendszer nagyobb képernyőjét érinti a műszerfal tetején. Egyébként a középkonzol változatlan maradt, így kissé elavult hatást kelt, ugyanakkor az RS modell piros versenyöveket, opcionális Recaro sportüléseket és piros díszítéseket kapott a műszerfalon és a sebességváltó karján. A beltér összességében jól összerakottnak tűnik, de sok a kemény műanyag.
A Renaultsport Mégane csak háromajtós kivitelben kapható, így a hátsó lábtér korlátozott. A csomagtérajtó magas és keskeny, 344 literes alapcsomagtérrel rendelkezik. Az ülések lehajtásával a raktér 991 literre bővíthető, ami azonban még így is elmarad a kategória legjobb értékeitől. A hátsó ülőhelyek megfelelőek, az opcionális Recaro első ülések pedig nem csökkentik jelentősen a lábtér méretét, de a hátsó utasok szűkös helyérzetre számíthatnak az sötétített ablakok és a kis hátsó üveg miatt.
Elöl a Mégane RS testhez simuló ülései kemények, de nem kényelmetlenek. A beltérben kevesebb tárolóhely található, mint néhány versenytársban: a könyöklő, az ajtózsebek és a kesztyűtartó kisebbek, ráadásul a középkonzol helyét elfoglalja az infotainment rendszert vezérlő joystick.
A Renault Mégane jól ismert modell, amely hosszú ideje jelen van a piacon. Ellentmond a közhiedelemnek, miszerint a Renault autók megbízhatatlanok lennének, és az RS modell sem kivétel ez alól. Bár az RS nem szerepelt a 2016-os Driver Power felmérésben, a Mégane, amelyen alapul, összességében a 62. helyet szerezte meg, míg megbízhatósági szempontból az 53. helyen végzett.
Az esetleges problémák főként az elektronikai rendszerekhez kapcsolódhatnak, de a szoftverfrissítések javíthatnak ezeken. Az RS modellhez négyéves garancia és útmenti segélyszolgálat is jár, ami további biztonságot nyújt a tulajdonosoknak.