A Fezen Fesztivál az egyik legnagyobb hazai zenei esemény, ahol minden évben több tízezer ember gyűlik össze. Majka koncertje éppen csak elkezdődött, meg is szakították a koncertet.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hivatalos listaárak 30 085 és 42 325 font között mozognak, de az Auto Express „Find A Car” szolgáltatásával átlagosan közel 3 000 fontot lehet megtakarítani, így az induló ár akár 27 280 fontra is csökkenhet. A Niro EV-t akár havi 340 fontos lízingdíjjal is el lehet vinni, míg a használt modellek ára 16 800 fonttól indul. A Niro EV leginkább kényelmes, városi közlekedéshez ideális. A futómű lágy hangolású, a kormányzás könnyű, a kilátás kiváló, így a manőverezés gyerekjáték. Alacsony sebességnél kifejezetten csendes, leszámítva a hanggenerátort, amely a gyalogosok figyelmeztetésére szolgál.
Öt regeneratív fékezési mód közül választhatunk a kormány mögötti váltófülek segítségével, a teljesen szabad gurulástól egészen az egypedálos vezetésig. A fizikai fékek hatékonyak, és jobban adagolhatók, mint a korábbi e-Niro esetében. A BYD Atto 3-mal való összehasonlítás során a Kia hasonló gyorsulási teljesítményt nyújtott, de kevesebb karosszériadőléssel és élvezetesebb kanyarvételi képességgel. Ugyanakkor egyik modell sem kifejezetten vezetési élményre hangolt.
Autópályán viszont számottevő a menetzaj és a gumik zaja, ami az egyik legnagyobb gyengéje a modellnek. A továbbfejlesztett Highway Driving Assist viszont meggyőző: képes önállóan tartani a sávot, sőt, irányjelző használatával automatikusan sávot vált, ha az biztonságos. A rendszer még arra is képes, hogy kissé elmozdítsa a járművet a sávon belül, ha egy másik autó túl közel kerül.