Az ország legerősebb embere volt!

Feke László Hosszú és sikeres karrierje végén, 62 éves korában döntött úgy, hogy visszavonul az aktív versenyzéstől, lezárva ezzel egy több évtizedes, emlékezetes sportpályafutást.
Azon túl, hogy sötét haja mára teljesen megőszült, azt is sokan kiszúrhatták, hogy szinte fele akkora, mint volt, régi szereplései óta rengeteget fogyott.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Renault Clio Sport Tourer a Clio kisautó praktikus kombi változata. 217 milliméterrel hosszabb, mint az alapváltozat, és ez a többlethossz teljes egészében a hátsó kerékívek mögé került, így a csomagtartó mérete 439 liter – ez 151 literrel nagyobb, mint az ötajtós kivitelé. Ha lehajtjuk a hátsó üléseket, a raktér 1 277 literesre bővül, ami nagyobb, mint a SEAT Ibiza ST-é, de több mint 200 literrel kisebb, mint a Skoda Fabia Estate-é. A Skodával ellentétben a Renault a Sport Tourert csak korlátozott felszereltségi szintekkel és motorválasztékkal kínálja. Még az alapmodellek is megfelelő felszereltséget nyújtanak, míg a csúcsfelszereltségű GT Line TomTom modellek már kifejezetten luxusérzetet keltenek. Azonban az áruk 13 000 és 17 000 font között mozog, így a Clio Sport Tourer már a kis családi autók kategóriájába is belelóg.

A motorokat, teljesítményt és vezetési élményt tekintve a Renault Clio Sport Tourer ugyanolyan élvezetes vezetést nyújt, mint az ötajtós változat. Kormányzása könnyed és gyorsan reagál, a futómű pedig jól elnyeli az úthibákat. Négy motor közül lehet választani: egy 1.2-es benzines, egy 1.2 TCe turbós benzines, egy kizárólag automata váltóval elérhető 1.6-os benzines, valamint egy 1.5 dCi 88 lóerős dízel. A turbós benzines és a dízel motor elegendő vonóerőt kínál, különösen akkor, ha gyakran tervezzük megtölteni a csomagtartót. A fogyasztás, CO2-kibocsátás és fenntartási költségek tekintetében a legjobb választás a kínálatból az 1.2 TCe turbós benzines motor. Megfelelő teljesítményt nyújt, alacsonyabb károsanyag-kibocsátással és jobb fogyasztással rendelkezik, mint a gyengébb 1.2-es, és gazdaságosságban közel áll az 1.5-ös dízelhez. Ráadásul több mint 1 000 fonttal olcsóbb, mint egy azonos felszereltségű dízel változat.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük