Az idősebb sofőrökre új szabályok fognak vonatkozni. Az új szabályozás bevezet egy SPECIÁLIS MATRICÁT az idősebb sofőrök számára. Ez a megoldás segíthet a többi közlekedőnek jobban felismerni és alkalmazkodni az idősebb vezetők viselkedéséhez.
SŐT! Változnak a sebességhatárok is:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Eco vezetési mód használatával mutatja az autó a legjobb arcát. A 201 lóerős, első tengelyre szerelt elektromotor teljesítményét Normal és Sport módban nehéz kordában tartani, hirtelen gyorsításkor jelentős nyomatékreakció tapasztalható. A hátsókerék-meghajtású riválisok, például az olcsóbb MG4, jobban tudják útra vinni az erőt. Ugyanakkor, ha már mozgásban van az autó, a karosszéria mozgása jól kontrollált, a vezethetőség kellemes. A kormányzás pontos, ugyanakkor könnyed, így a városi közlekedésben is komfortos. A fékpedál átmenete a regeneratív és a fizikai fékezés között zökkenőmentes, bár a regeneratív fékezés erejét szívesen látnánk erősebbnek. Az e célra használható kormány mögötti váltófülek logikusak, de az egyes fokozatok között alig érezhető különbség, így az egypedálos vezetés kedvelőinek más modell után kell nézniük.
A hajtásláncot tekintve egyetlen opció elérhető: az akkumulátor az első tengelyen lévő elektromotort hajtja, így az e:Ny1 elsőkerék-meghajtású. A 201 lóerős teljesítmény és a 310 Nm nyomaték sokkal magasabb, mint például a Peugeot e-2008-é, de a 1.750 kg-os tömegű Honda nem mindig tudja hatékonyan útra vinni ezt az erőt. Ha sikerül megfelelően adagolni a teljesítményt, a 0–100 km/h-s gyorsulás 7,6 másodperc, ami jobb, mint sok hagyományos SUV-é, de nem éri el a legjobb elektromos autók szintjét. A végsebesség 159 km/h.
Az e:Ny1 mindegyik változata ugyanazzal a 68,8 kWh-s akkumulátorral működik, amelyből 62 kWh használható. A töltőcsatlakozó a Honda logót viselő első panel mögé került, így az autó orral vagy oldalirányból is könnyen csatlakoztatható. Az akkumulátor töltöttségi szintje jól látható a mobilalkalmazásból vagy a töltőnyílás feletti fényekből. Az e:Ny1 maximális töltési teljesítménye 78 kW, ami elmarad például a Volkswagen ID.4 135 kW-os teljesítményétől. Ez 45 percet jelent 10–80%-os gyorstöltésnél. Otthoni 11 kW-os AC fali töltővel 8–9 órára van szükség a teljes feltöltéshez.