Kiderült, hogy hogyan halt meg az eltűnt futó!

Valóban megtaláltuk a férfi holtt-stét a település határában. Bűncselekmény gyanúja nem merült fel. – Erősítette meg a Blikknek Janasóczki Attila, a Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Rendőr-főkapitányság szóvivője. A Futó életét valószínűsíthetően hírtelen szívleállás okozhatta.
ÁM A LEGFURCSÁBB, HOGY NEM A FUTÓVERSENY ÚTVONALÁN TALÁLTÁK MEG, HANEM….

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Üzemeltetési szempontból az EV3 kedvező képet mutat: a teljesen elektromos hajtáslánc alacsony fenntartási költségeket biztosít, a GT-Line kivitel árát ügyesen konfigurálva elkerülhető a brit luxusadó-küszöb, és céges autóként is vonzó választás a 3%-os adókulcs miatt. A biztosítási díjak viszont a versenytársakhoz képest kissé magasabbak, mivel az EV3 modellek a 32E és 36E biztosítási kategóriákba tartoznak, szemben például a Cupra Born vagy VW ID.3 kedvezőbb 24-es besorolásával. A Kia hosszú távú garanciája szintén megnyugtató: az általános jótállás 7 évre vagy korlátlan futásteljesítményre vonatkozik, míg az akkumulátor 8 évre vagy 160 ezer kilométerre kap külön garanciát, amely legalább 70 százalékos kapacitást garantál a periódus végére.

Belső tere letisztult, logikusan felépített, és számos ponton a Kia nagyobb elektromos modelljeit, az EV6-ot és az EV9-et idézi. A két 12,3 hüvelykes képernyő minden modellben alapfelszereltség, csakúgy, mint a navigáció, a fűthető első ülések és kormánykerék, az adaptív tempomat, a LED-es világítás, a kulcs nélküli nyitás, valamint az első és hátsó parkolóradar. A GT-Line felszereltség már vezeték nélküli telefontöltőt, elektromosan állítható vezetőülést és fényes fekete külső díszítéseket is tartalmaz, míg a GT-Line S modell már valóban prémium extrákat kínál: hűtött első, fűtött hátsó üléseket, Harman Kardon hangrendszert, 360 fokos kamerarendszert, head-up kijelzőt és napfénytetőt. A belső anyagminőség összességében rendben van, bár néhány keményebb műanyag ront az összhatáson. Az infotainment kezelése egyszerű, kivéve a vezetőtámogató rendszerek menüjét, amely kicsit túl van bonyolítva.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük