Elmondta, hogy mostohafia mindössze 27 éves korában életét vesztette. „Drága Férjem imádott fia, Tekulics Tamás 27 éves korában váratlanul elhunyt, és halálával több ember életét megmentette, illetve meghosszabította. – írta Karda Bea a bejegyzésében. Hogy pontosan mi történt, nem részletezték.
ÍGY BÚCSÚZTAK TŐLE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Városban az opcionális hátsókerék-kormányzás jelentősen csökkenti a fordulókört 12,53 méterről 10,95 méterre, ami már kisautós szint, és nagyban megkönnyíti a parkolást. Országúton az autó kiváló tapadást biztosít, a kormányzás könnyű, de precíz. Ha a vezetési élmény fontos szempont, érdemes megrendelni a Stormer Handling Pack csomagot, amely négykerék-kormányzást, 48 voltos aktív borulásgátlót, elektronikusan vezérelt differenciálművet és nyomatékvektoros rendszert is tartalmaz. Az új MLA-Flex platform 35 százalékkal merevebb, mint az előző, ez is javítja az irányíthatóságot. A tesztautó 23 colos kerekeken futott, de így is jól elnyelte az úthibákat, és a beltér nyugodt, csendes maradt – a Porsche Cayenne ezzel nem tudja felvenni a versenyt.
Autópályán is kiemelkedően kényelmes az utazás. A légzsákos felfüggesztés, az aktív lengéscsillapítók és a zajcsökkentő technológiák gondoskodnak arról, hogy a hosszabb utak se legyenek fárasztóak. A különböző motorok meggyőző menetteljesítményt kínálnak: a belépő D250 modell is 7,3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, a D350 pedig már 5,6 másodperc alatt. A D300 6,1 másodperces értéke is elismerésre méltó, miközben gazdaságos marad hosszabb távokon is.
A P460e és P550e plug-in hibridek 5,3 és 4,7 másodperc alatt gyorsulnak, míg a 523 lóerős P530 már 4,3 másodperc alatt van százon, 250 km/h-s végsebességgel. A csúcsváltozat, a 627 lóerős SV pedig akár 3,6 másodperces sprintidőt is elér, főként 23 colos karbonkerékkel. Ez a változat hidraulikus lengéscsillapítókkal és karbon-kerámia fékekkel van felszerelve, ami még sportosabb élményt nyújt.