Újabb vasúti tragédia!

Négy órakor arról tájékoztattak, hogy sikerült megakadályozni a tűz továbbterjedését.A füstöt szinte az egész városból látni lehetett. A Mávinform arról tájékoztatott, hogy a tűz nem vasúti területen keletkezett, de a katasztrófavédelem leállította a közlekedést Angyalföld állomásnál.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Több változatot is kipróbáltunk az XC70-ből: járt nálunk D5 SE és SE Sport felszereltségű példány, valamint a D4 SE Lux Geartronic kivitel is. Legutóbb a 212 lóerős 2.4 literes motorral szerelt verziót teszteltük, és bár összességében megfelelő teljesítményt nyújtott, a motor karakterisztikája nem volt igazán kiegyensúlyozott. A teljesítmény leadása inkább hirtelen és agresszív volt, mintsem folyamatosan felépülő és finom. Amit viszont pozitívan említhetünk, az a hatsebességes kézi váltó, amely sima és gyors kapcsolásokat tett lehetővé, ezzel némileg kompenzálva a motor viselkedését.

A Volvo külön kiemeli, hogy az új XC70 javított terepszögekkel rendelkezik – vagyis a megközelítési, rámpa- és távozási szögei jobbak lettek –, de ez az autó még így sem vált ügyesebb társsá a közúti használat során. Ez különösen akkor jelent gondot, ha figyelembe vesszük, mekkora előrelépést ért el a közvetlen konkurens Audi az A6 Allroad modelljével, amely a Volvo legközvetlenebb vetélytársa ebben a kategóriában. Az Audival ellentétben a Volvo nem rendelkezik változtatható magasságú légrugós felfüggesztéssel, és ehelyett a Volvo saját Four-C adaptív lengéscsillapító rendszerére támaszkodik, amely sajnos nem elég hatékony ahhoz, hogy visszafogja a csaknem kéttonnás autó karosszériamozgásait.

Az XC70 meglehetősen hajlamos a billegésre és bólogatásra még akkor is, ha csak enyhe erőhatások érik. A karosszéria stabilitása kanyarokban és úthullámokon is minimális. Egyenes vonalú gyorsulás tekintetében az autó elfogadhatóan teljesít – különösen a V70-hez viszonyítva –, de minden más szempontból a vezethetőség túlságosan is kompromisszumos. És még ha javult is a terepes képessége, kételkedünk benne, hogy ez elég lenne arra, hogy valóban megmentse az autót a kritikáktól.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük