Ők lesznek a 2025-ös Árulók szereplői!

Az idei évadban sem lesz hiány fordulatokból, ma/ipul/cióból és izgalmas feladatokból. A tét hatalmas: a győztes akár 20 millió forinttal is távozhat, feltéve, hogy sikerül kijátszania a többieket – vagy épp időben lelepleznie az árulókat. A játék szabályai változatlanul feszült hangulatot ígérnek! De lássuk a szereplőket!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A vásárlók számára lehetőség van arra, hogy hőszivattyút rendeljenek az EV6-hoz, amely segít csökkenteni a hideg időjárásnak az akkumulátor teljesítményére gyakorolt negatív hatását. Fontos tudni azonban, hogy ez az extra csak a csúcsfelszereltségű GT-Line S változathoz érhető el. A Kia szerint, ha a külső hőmérséklet akár mínusz hét Celsius-fokig is lehűl, akkor ezzel a hőszivattyús rendszerrel a jármű képes megőrizni a hatótáv körülbelül 80 százalékát ahhoz képest, mint amit 25 Celsius-fokos környezetben tudna teljesíteni. A rendszer működése során a hűtőfolyadék hőjét hasznosítja újra, és azzal melegíti fel az utasteret, ami egy nagyon praktikus megoldás a téli hónapokra.

A saját tapasztalataink alapján, amikor egy kétmotoros Kia EV6-ot vezettünk, az átlagos energiafogyasztásunk 3,4 mérföld volt kilowattóránként. Ezt a fogyasztási értéket figyelembe véve, különösen úgy, hogy a teszt során hűvös időjárás volt, és az autó hajtáslánca a nagyobb teljesítményű verzióhoz tartozott, ez egy teljesen elfogadható eredmény. Ez alapján az elérhető hatótávolság körülbelül 286 mérföld, vagyis nagyjából 460 kilométer. Ez ugyan egy kicsit kevesebb, mint a Kia által hivatalosan megadott 3,5 mérföld/kWh érték, de ez az érték könnyedén javulhat egy olyan útszakaszon, ahol többször is lehetőség van a regeneratív fékezés használatára, hiszen az ilyen szituációk során visszanyert energia növeli a hatékonyságot.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük