„Kedves barátaim, sok szeretettel és örömmel köszöntelek benneteket itthon. Rövid kórházi kezelésem után hazakerültem, de leginkább akkor leszek otthon, amikor veletek találkozunk legközelebb, ami nem olyan sokára valószínűleg megtörténik, és nagyon-nagyon köszönöm az összes jókívánságot, az összes aggódást, az összes üdvözletet, amit eddig tőletek kaptam. Remélem, hogy vissza fogom tudni adni nektek a hiányzó koncerteket is, valamint az év végi kihagyhatatlan Aréna-koncertet, ami most már 28. alkalommal lesz.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A gyorsulási adatok terén a fronthajtású NX 350h 0-ról 100 kilométer/órára (vagyis 0-ról 62 mérföld/órára) 8,7 másodperc alatt képes felgyorsulni. A négykerék-meghajtású változat, amelyben ugye ott van a második elektromos motor is a hátsó tengelyen, egy másodperccel gyorsabban, tehát mindössze 7,7 másodperc alatt teljesíti ugyanezt a gyorsulást, mivel a hátsó motor plusz lendületet ad az induláskor.
Van egy másik változat is, ami a plug-in hibrid hajtásláncot kapta, és ebben az esetben a rendszerhez egy jóval nagyobb, 18,1 kilowattórás kapacitású akkumulátorcsomag tartozik. Ez az akkumulátor lehetővé teszi, hogy az elektromos motor egyszerre nagyobb energiát tudjon leadni a kerekek felé, tehát hatékonyabban képes támogatni a gyorsítást. Annak ellenére, hogy ez a plug-in hibrid modell kb. 180 kilogrammal nehezebb, mint a hagyományos hibrid változat – elsősorban a nagyobb akkumulátor súlya miatt –, még így is sokkal gyorsabb: a 0-ról 100 km/órára történő gyorsulás mindössze 6,3 másodpercet vesz igénybe, ami érezhető különbség a többi modellhez képest.
Minden egyes Lexus NX modell, legyen szó bármelyik hajtásláncról, a végsebességét tekintve megegyezik: a gyári adatok szerint minden változat legfeljebb 124 mérföld/óra, vagyis körülbelül 200 kilométer/óra végsebesség elérésére képes.