„A mostani nyaralásunk kellős közepén érkezett a felkérés, épp jöttem ki a tengerből, amikor hívott a főszerkesztő, hogy beszéljünk. Nagyon örültem az új feladatnak – két éve vagyok reggeles, így a stúdió nem ismeretlen, csak az idősáv egészül ki a hétvégékkel. Ez azért kicsit más lesz, mint a hajnali adások, nem reggel hatkor kell a maximumot nyújtani, hanem este. Rendkívüli módon várom ezt a kihívást, ami mellett megmaradok felelős szerkesztő is.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mint a legtöbb haszongépjármű, a Musso esetében is fontos szerepet játszanak az aerodinamikai tényezők az üzemanyag-hatékonyság szempontjából. Az ilyen típusú autók formatervezése nem feltétlenül az áramvonalasságot helyezi előtérbe. A Musso nagy homlokfelülettel rendelkezik, ami azt jelenti, hogy nagy a széllel szembeni ellenállása. Emellett a karosszéria magas, ami szintén rontja a légellenállási tényezőt, és a gumik sem éppen a kis gördülési ellenállásra lettek optimalizálva – inkább a tapadást és a terepjáró képességet szolgálják. Mindezek együttesen azt eredményezik, hogy a jármű hatékonysága, vagyis az üzemanyag-felhasználása, nem tud versenyképes lenni azokkal a modellekkel, amelyek korszerűbb technológiával és jobb aerodinamikai megoldásokkal rendelkeznek.
A Musso csak egyféle karosszériaváltozatban, úgynevezett duplakabinos kialakításban érhető el, ami nem véletlenül számít az egyik legnépszerűbb választásnak a platós, azaz pick-up járművek vásárlói körében. Ez a megoldás ugyanis lehetővé teszi, hogy ne csak a vezető és az első utas, hanem hátul még további három ember is kényelmesen elférjen, vagyis összesen öt fő számára biztosít utazási lehetőséget. A hátsó ülés egy padként van kialakítva, amelyen négy teljes értékű ülés található, illetve középen egy valamivel keskenyebb ülőhely is helyet kapott, amely ugyan kevésbé kényelmes, de rövidebb utakra alkalmas lehet.