Élő adásban aludt be Stohl András! A kamera mindent vett!

Stohl András az elmúlt hetekben rengeteg támadást kapott amiatt, hogy főszerepet vállalt A Nagy Ő című műsorban. A kritikákat azonban mostanra háttérbe szorította valami sokkal látványosabb: a kimerültség, amely láthatóan nyomot hagy rajta a kamerák előtt is.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az autó külső méretei nagyvonalú belső teret eredményeznek: az utastér kifejezetten tágas, kényelmes és családbarát. A csomagtér mérete is versenyképes, és az utasoknak rengeteg apró tárolóhely áll rendelkezésére. Ilyen például a hűthető kesztyűtartó, a nagy méretű palacktartók az ajtókban, valamint a középkonzolban található zárható rekesz, amely tökéletes a kisebb tárgyak számára. Akinek még több csomagtérre van szüksége, az választhatja az Optima SW kombi változatot is, amely még praktikusabb megoldásokat kínál a nagyobb családok vagy utazók számára.

A Hyundai i40-hez képest hosszabb tengelytávval rendelkező Optima hátul is bőséges lábteret biztosít, miközben a megemelt üléshelyzet javítja a kilátást az útra – különösen a vezető számára. A vezetőülés magasságának állíthatósága révén minden testalkatú sofőr megtalálhatja az ideális pozíciót. A hátsó üléssorban megtalálhatók az Isofix rögzítési pontok is, amelyek megkönnyítik a gyermekülések beszerelését. Fontos azonban megjegyezni, hogy a hátsó középső ülés kissé megemelt, így hosszabb távon inkább gyerekeknek alkalmas, felnőttek számára kényelmetlen lehet.

Az igazi gyenge pont azonban nem a hajtáslánc, hanem a futómű és a vezethetőség. Bár a PHEV verziók keményebb felfüggesztést kaptak, a kormányreakció továbbra is lassú és tompa. A kormány túl könnyű, kevés visszajelzést ad az útról, így a vezető kevésbé érzi a közvetlen kapcsolatot az autóval – különösen kanyargós utakon válik ez zavaróvá. Gyorsabb kanyarokban az akkumulátorcsomag súlya erősen befolyásolja az autó viselkedését: a hátsó tengelyre nehezedő többlet miatt az autó hajlamos megdőlni és bizonytalanná válni, mintha a hátulja szélesen próbálna kitörni. Bár az ESP (elektronikus stabilitásprogram) finoman, szinte észrevétlenül avatkozik be, az élmény mégis kissé nyugtalanító marad.

Az úthibák kezelésében is van még hova fejlődni. A konkurensekhez képest az Optima nehezebben birkózik meg a rossz minőségű burkolattal: kátyúk, repedezett vagy felhullámosodott aszfalt esetén hajlamos rázkódni, remegni, ami lerontja az egyébként jó komfortérzetet. Ez különösen sajnálatos, mert sima, jó minőségű útfelületen az autó tényleg csendes, nyugodt és kellemes – pont olyan, amilyennek egy modern középkategóriás szedánnak lennie kellene.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük