Mégsem Laky Zsuzsi és párja nyert

A nagykanizsai származású szépségkirálynő, Laky Zsuzsi és Dietz Guszti, akik 17 éve alkotnak párt. A döntőben Bódi Bence – Varga Rebeka és Bárdosi Sanyi – Bárdosi Ildi páros is versenyben volt. A fináléban extrém körülmények — eső és szél — nehezítették a játékot, és a szerkesztők több mint két óra után döntöttek arról, hogy változtatnak a játékmeneten, mert szerettek volna elkerülni az egészségi kockázatokat.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A DS 5, különösen a nagyobb, 19 colos kerekekkel, meglehetősen feszes futóművet kínál, amely a rosszabb útminőségen keményen reagál. A kisebb, 17 colos könnyűfém felnik viszont lényegesen komfortosabbá teszik az utazást, és a 2015-ben bevezetett felfüggesztés-módosítások is sokat javítottak az úthibák kisimításán, anélkül hogy az autó túlzottan ringatóssá vált volna. Azt lehetne mondani, hogy az újabb DS 5 valamit visszahoz az egykori Citroënek kényelméből, de a valóság az, hogy például a Citroën C5 légrugós futóműve ennél még mindig jobban teljesít a komfort terén.

A BlueHDi dízelmotorok első benyomásra kellemesek. Menet közben csendesek, alapjáratuk kulturált, és közepes fordulatszámig finoman szólnak. Csak intenzív gyorsításkor válik érezhetővé a dízelekre jellemző durvább hangzás, de ez sem zavaró. Az alapverzió, a BlueHDi 120 ugyan csak 12,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, de országúti tempónál is bőven elegendő erőt kínál, különösen hosszabb autópályás szakaszokon. Ennek ellenére a BlueHDi 150 tűnik a legjobb választásnak, amely kiváló egyensúlyt kínál a menetteljesítmény és az üzemanyag-fogyasztás között. Ezzel az erőforrással az autó 10,6 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége pedig 204 km/óra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük