A színésznő elárulta, hogy az elmúlt húsz évben számos barátját és kollégáját veszítette el. „Az elmúlt húsz évben sok ismerősöm, kollégám halt meg. Idősek, fiatalok egyaránt, muszáj az elmúlásra is gondolni, az én koromban már bármi megtörténhet” – mondta korábban Esztergályos Cecília.
Mára azonban Esztergályos Cecília búcsúztatójáról érkeztek a hírek. ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nem is olyan régen még elterjedtek voltak az Egyesült Királyságban a nagyobb, négyhengeres benzinmotorral szerelt, tömeggyártású családi autók. Ezek azonban jellemzően meglehetősen zajosak és durvák voltak – ellentétben ezzel a CX-30-nal.
Kétségtelenül a 24 V-os hibrid rendszerének köszönhetően a Mazda 2,5 literes motorja normál üzemi körülmények között is figyelemre méltóan simán és csendesen működik. Bekapcsoláskor és kilépéskor sem érződik semmilyen nyugtalanság, és a nagyobb gáznyomás alatti legkisebb érdességtől, valamint a magas fordulatszámon elvárható megnövekedett zajszinttől eltekintve nagyon kifinomultan működik.
A megnövelt, elérhető nyomatékszintnek, valamint a mild-hybrid rásegítés hatásának köszönhetően a motor erőteljesen és tisztán húz, és nem érződik úgy, mintha a fordulatszámtól függene a csukló lenyomása. Ha nem is fürge, de mindenképpen érezhető, hogy ez egy meglehetősen magabiztos teljesítményű autó a fordulatszám-tartomány közepén, és körülbelül 5000-es fordulatszámig elég jól pörög, onnan pedig jelentősen lelassul. Bár furcsán hangzik, ez egy atmoszférikus benzinmotor, amellyel rövid váltásokat lehet végezni.
A Mazda teljesítményadatai az autóval kapcsolatban különösen konzervatívak, 9,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. A leglassabb meneteink során (nedves útfelület, lemerült hibrid akkumulátor) egy másodperccel gyorsabb volt ennél; a leggyorsabb menetben pedig közel két másodperccel.
Tehát amikor optimális helyzetben van a reagáláshoz, ez biztosan nem egy lassú autó a többi autó között. A 24 V-os hibrid rásegítés azonban csak rövid ideig biztosít optimális tempót az autónak, és hamar lemerül. Ráadásul kissé bosszantó, hogy a Mazda nem biztosít külön műszereket a töltöttségi szint – és az elérhető „turbó” – nyomon követésére.