Jön a Brutális MVM számla! ERRE KÉSZÜLJÖN!

A szolgáltató megnyugtatásként közölte, hogy az ügyfelek által jogosult kedvezményes mennyiség nem vész el, és azt legkésőbb az éves elszámolás során érvényesítik. Azonban ez a rendszer több problémát is felvet, hiszen a fogyasztók pénzével gazdálkodik az MVM.
Mivel az éves elszámolásig a versenypiaci ár szerinti magasabb díjakat kell megfizetni, az ügyfelek időszakosan többet költenek, mint amennyi a tényleges fogyasztásuk után indokolt lenne. Bár a többletet elvileg később visszatérítik, ez azt jelenti, hogy az MVM gyakorlatilag kamatmentes hitelt kap a fogyasztóktól. Ezzel szemben, ha egy ügyfél késik a számlafizetéssel, azonnal érkeznek a felszólítások és a késedelmi pótlékok – ez felveti a kérdést, hogy miért kellene ezt a rendszert elfogadni, amikor fordított esetben a szolgáltató is szigorúan jár el.
Van visszatérítési lehetőség?:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A KIA Sportage 7,2 kW-os maximális töltési teljesítménnyel az akkumulátor kevesebb mint két óra alatt teljesen feltölthető, míg egy hagyományos fali aljzatról ugyanez körülbelül hat órát vesz igénybe. Anti kolléga már a RAV4 kapcsán is megjegyezte, hogy a plug-in hibridek megtérülése nagyjából egy évezredbe telne, de valószínűleg a vásárlók többsége nem is ezért választja ezt a technológiát.
A Sportage esetében sincs ez másképp: a GT-Line kivitel alapára 19,5 millió forint, és ha az extrákat is beleszámítjuk, könnyen átlépheti a 20 milliós határt. Bár a szegmensében továbbra is erős versenyző, házon belül is akadnak alternatívák. A belső égésű változat olcsóbb, élvezetesebb vezetési élményt kínál, míg egy EV6 alapmodell már szintén elérhető körülbelül ugyanennyiért. Az utóbbi ráadásul az Év Autója díjjal is büszkélkedhet, és forradalmi konstrukciónak számít – még ha a GT-Line látványos kiegészítői nélkül is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük