A javaslatcsomag nemcsak a személyautókra, hanem a motorkerékpárokra, haszongépjárművekre és az elektromos járművekre is kiterjed – miközben az adminisztráció is átalakul, és egyre digitálisabb formát ölt. Évente vizsgáznának az idősebb autók és a nagyobb motorok. Az egyik legfontosabb változás az lenne, hogy:a tíz évnél idősebb személyautóknak és furgonoknak kötelező lenne évente műszaki vizsgára járniuk, a szabályt kiterjesztenék a 125 cm³ feletti motorokra is, amelyek eddig mentesültek a rendszeres műszaki vizsga alól. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A megjelenés kétségtelenül az egyik legvonzóbb pontja az autónak. A Quadrifoglio Verde változat 17 colos alufelniket kap (opcióban 18 colos is elérhető), valamint szatén ezüst részleteket a fényszóróknál, visszapillantó tükröknél és ajtókilincseknél. A dupla kipufogóvég és a klasszikus, fehér lóhere emblémák az első sárvédőkön még inkább hangsúlyozzák a sportos karaktert. Az utastérben alumínium pedálok és bőrborítású sportkormány jelzik, hogy ez nem egy hétköznapi MiTo, bár ezen felül nem sok minden különbözteti meg a hagyományos változattól.
A MiTo csak háromajtós kivitelben érhető el – ez ebben a szegmensben megszokott. A csomagtartó 270 literes, ami megelőzi a MINI Cooper S 160 literes csomagterét, bár a Citroen DS3 még ennél is nagyobb, 285 literes kapacitást kínál. A hátsó üléssorban viszont szűkös a hely, és a kis ablakok miatt az utastér hátul kicsit klausztrofóbiás érzetet kelt. Elöl sem tökéletes a komfort: a sportos, kemény ülések nem biztosítanak kellő kényelmet hosszabb utakra.