A két mamámtól megkaptam az életkezdő csomagot, ami a pénzügyeket és az élet egyéb dolgait illeti, gondolok itt olyanokra, hogy „ha a benzin ára főmegy”, minden drágul, hogy január elsején úgy ülünk le a tévéhíradó elé, hogy „na, mingyá bemongyák, minek megy föl az ára” és „arra azér vigyáznak, hogy enni tudjon a nép, félnek, hogy forró ősz lesz”. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az igazi élményt azonban a benzines opció jelenti: a 1,75 literes turbómotor. Ez az erőforrás nemcsak dinamikus (0–100 km/h 7,7 másodperc alatt), hanem karakteres is, hiszen a hangja sportosan zengő, és bármelyik fokozatban határozottan húz. A hatsebességes kézi váltó pontos és könnyed kapcsolású, az autó pedig meglepően jól tapad a kanyarokban. Ugyanakkor el kell ismerni, hogy a vezethetősége nem olyan kiegyensúlyozott, mint a hátsókerék-meghajtású prémium riválisoké – például a BMW 3-asé vagy a Mercedes C-osztályé –, amelyek sokkal inkább a sportos vezetési élményre vannak kihegyezve.
A 1.75-ös turbó azonban messze nem a leggazdaságosabb motor: 184 g/km-es CO₂-kibocsátásával és a közepes, 8 liter körüli átlagfogyasztásával már kevésbé baráti az üzemeltetés szempontjából. Ezt némileg ellensúlyozza az Alfa Romeo által kínált hároméves, kilométer-korlátozás nélküli garancia, ami nyugalmat adhat a tulajdonosoknak, főleg annak fényében, hogy az Alfa modellek múltbeli megbízhatósága gyakran megosztotta a véleményeket. A márkától megszokott módon azonban a karbantartási és javítási költségek jellemzően kedvezőbbek, mint a prémium versenytársaknál.