A Házasság első látásra az elmúlt évadok alatt igazi „nézőmágnessé” vált! A váratlan fordulatok, a valódi emberi drámák és a szakértők éles megjegyzései miatt hétről hétre milliók tapadnak a képernyőre**. De most jött a nagy dobás: a TV2 programigazgatója óriási bejelentést tett a műsor jövőjéről – amitől garantáltan leesik az állad!
MUTATJUK, miről van szó és az ÚJ IDŐPONTOT IS!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a Toyota talán SUV-nak nevezné, valójában inkább egy Allroad stílusú kombira hasonlít. A fémből úgy tűnik, mintha elég közel ülne a talajhoz, és vizuálisan sem tűnik a legmagasabbnak, annak ellenére, hogy hivatalosan 185 mm-rel magasabb, mint a Corolla ferdehátú. Mindeközben hiányzik belőle a C-HR szórakoztató stílusa (egy autó, amely még mindig olyan frissnek tűnik jó öt évvel a bevezetése után), valamint a RAV4 masszív, robusztus vonzereje és SUV-jelenléte. A két autó közötti szakadékot, bármilyen kicsi is (a C-HR 4385 mm hosszú, a RAV4 pedig 4600 mm), a 4460 mm hosszú Corolla Cross igyekszik betölteni.
A másik nemrégiben „Cross” címet kapott modell, a Yaris Cross jelenléte, amely könnyedén az egyik legszebb kisméretű SUV a piacon, szintén sehol sem látszik, és a Toyota választhatott volna egy másik lehetséges utat. Eddig minden biztonságos. Vezetni is inkább az Auris-korszak hangulatát idézi. Az egész kissé komor és örömtelen, a vezetési élményt nagyrészt az eCVT túlzó búgása uralja még kisebb gázpedál-terhelés mellett is. Ez éles ellentétben áll azzal, mennyire nyugodt és pihentető az elektromos hajtás, amit a Toyota általában kiváló hibrid rendszere lehetővé tesz a Corolla Cross számára rövid távokon megfelelő körülmények között.
A hibrid hajtáslánc két változatban kapható, mindkettő egy 2,0 literes benzinmotor köré épül. A belépő szintű változat az első kerekeket hajtja, összesen 194 lóerővel, míg egy összkerékhajtású változat is elérhető egy extra 41 lóerős motorral a hátsó tengelyen. Mindkét autó 8,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, és valóban fürgenek, bár a drónt is el kell viselni 8,1 másodpercig. Ami viszont nem kifogásolható, az a rendszer hatékonysága a valós körülmények között: vegyes útviszonyok között végzett teszten közel 55 mpg fogyasztást mértünk, ami még a hivatalosan bejelentett 52,3 mpg értéket is meghaladja. Senki sem nyújt olyan jó valós hatékonyságot, mint a Toyota.
Szerencsére a Corolla dinamikus képességeinek egyes elemei átmentek ebbe a megemelt verzióba is. Jól megy, kényelmesen leküzd kisebb-nagyobb egyenetlenségeket, emellett remek a tapadása és könnyű, közvetlen kormányérzetet biztosít. Ami azonban a Crossból elveszett, az a mindennapi vezethetőség, azok a megfoghatatlanabb tulajdonságok, amelyek kellemessé vagy akár élvezetessé teszik a vezetést. A méret növekedésével a Corolla elvesztette azt az extra dinamikus csillogást, ami leginkább a karosszéria irányíthatóságában érződött.