Egy személyvonaton k/zi/rán/t ro/ba/t, a hatóságok szerint az egyik utas hozta működésbe a ro/ban/szer/ezetet. A megyei rendőrség közlése szerint a de/oná/ió következtében legalább négyen él/tüket vesz/ették, és többen me/sér/ltek. A Kárpáti Igaz Szó információi szerint az előzetes adatok alapján a ro/ban/st okozó férfi kö/özés alatt á/lt, és korábban megpróbálta i/leg/lis/n elhagyni U/raj/át a nyugati határnál. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az utastér is a vezetés élményét helyezi előtérbe. A jól elrendezett, sportos kabinban a vékony peremű bőrkormány kellemes fogású, a rövid váltókar pedig kézre esik, szinte ösztönösen irányítható. Számos apró, de igényes részlet árulkodik a tervezők figyelméről: a műszerfal tetején elhelyezett extra műszerek, a kormány mögötti mélyen ülő órák, valamint az összeszerelés precizitása mind azt sugallják, hogy a 350Z nem csupán erős, hanem karakteres autó is.
Ennek ellenére vannak bosszantó hiányosságai. A vezetési pozíció például túl magas – az ülés nem állítható elég mélyre, így a sportos vezetők számára nem mindig sikerül megtalálni az ideális üléspozíciót. A tárolóhelyek is meglehetősen korlátozottak: nincs kesztyűtartó, az ajtózsebek szinte használhatatlanul kicsik, és bár az anyósülés mögött található egy mély, zárható rekesz, menet közben gyakorlatilag elérhetetlen. A csomagtér 235 literes, ami nem túl tágas, és a formája miatt a helykihasználás is korlátozott. Ugyanakkor a Nissan humorérzéke megmutatkozik – a csomagtérben egy címke mutatja, hogyan lehet két golfütő-készletet elhelyezni, ami jelzi, hogy a 350Z tulajdonosai számára a sport nemcsak az autózást jelentheti. A csomagtérroló viszont csak a raktér felét takarja, így a poggyász egy része látható marad.
