A szálak most újra megmozdultak: értesítették Fanni családját, hogy végre átvehetik lányuk megmaradt holmijait. Azokat a személyes tárgyakat, amelyeket a nyomozók éveken át bizonyítékként őriztek – táskát, telefont, sminkeszközöket, papírokat. A család számára ez több volt, mint egy adminisztratív lépés: egy pillanat, amikor újra kézbe vehették azt, ami valaha Fannihoz tartozott. Az évek óta tartó gyász után most először érezhették, hogy valami – bármilyen apróság is – visszatérhet az életükbe.
A legmegdöbbentőbb fejlemény azonban nem ez volt.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha viszont egy lenyűgöző belső minőséggel rendelkező autót szeretne, akkor körültekintően kell eljárnia a specifikációval: a luxus tesztautónkkal ellentétben az alacsonyabb Prémium felszereltségi szint műbőr üléseket és zongoralakk díszítést kap.
A középkonzolban rengeteg tárolóhely található, számos töltőporttal (ezek mindegyike USB-A, nem pedig vegyes, hogy minden eszköz tölthető legyen), a vezeték nélküli eszköztöltő és a háromtűs 12 V-os tápcsatlakozó pedig opcionális extrákként érhető el.
A hátsó üléspad 60/40 arányban osztottan előrecsúsztatható és dönthető, a lábtér pedig bőséges, bár az első ülések alatti nagyobb hely lehetővé tenné a magasabb felnőttek számára, hogy jobban nyújtózkodjanak. Egy harmadik üléssor opcionális. Ötszemélyes tesztautónk nagyobb helyet kínál a csomagtartó padlója alatt, mint a hétszemélyes. A csomagtartóban nincsenek különösebben ötletes funkciók, leszámítva azokat a gombokat, amelyekkel távolról le lehet dönteni a hátsó üléseket, amelyek nem egyedi tulajdonságok.
A Genesis a Hyundai rendszerének egy olyan változatát használja , amely már most is az egyik legjobb a piacon, de egy forgóvezérlővel is rendelkezik, amely érintőpadként is funkcionál a címek beírásához, így még jobb. A kijelző egy 14,5 hüvelykes érintőképernyős, és nagyon gyorsan és logikusan működik, ha az ember megszokja. Meglehetősen magasan és messze van elhelyezve, így el kell érni a használatát. Ez akár szándékos is lehet, hogy arra ösztönözzék a kevésbé zavaró forgóvezérlő használatát vezetés közben.
Az Apple CarPlay és az Android Auto alapfelszereltségként és nagyon jól integrálva találhatók, a Média és Térkép gyorsgombokkal pedig bármelyik használt rendszerhez eljuthatunk, ahelyett, hogy a CarPlay vagy a beépített felület lenne alapértelmezett. Az egyetlen igazi probléma, hogy az okostelefon-tükrözés nem vezeték nélküli, és hogy az összes USB-port USB-A, nem pedig A és C keveréke.
