A családja most jelentette be a hírt

A mozdonyvezető már nem tudott megállni és elü/ötte. A gyereket életveszélyes sérülésekkel, mentőhelikopterrel vitték kórházba. A Bors megtudta, iskolai za/lat/sok miatt próbálhatott végett ve/ni éle/ének a 11 éves kis/ány. – A lá/a szilánkosra tört és súlyosan roncsolódott a ko/onyá/a – mondta a Borsnak József, Dorka nagypapája, aki a feleségével közösen kiskorától neveli a lányt. A nagypapa jelezte az iskolának, hogy bán/ják unokáját, de nem történt változás.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mint sok más légrugós felfüggesztésű autó esetében, a Citroën Hydractive rendszere is kettős élményt nyújt. Sima, jó minőségű úton az autó lebegő, párnaszerű kényelmet biztosít, ahogy az egy igazi Citroëntől elvárható – ám amint az útburkolat rosszabb minőségűvé válik, a futómű hajlamos kellemetlenül megütni az utasokat. Ez pedig komoly hiba egy olyan modellnél, amelynek fő ígérete éppen a kifinomult, ringatózó utazási élmény.

A vezetési élmény szintén nem tartozik a C6 erősségei közé. A kormányzás pontos, az autó kanyarban stabil marad, de nincs valódi visszajelzés, így a vezető kevéssé érzi bevonva magát a történésekbe. A modern felfüggesztés hatékonyan korlátozza a karosszériadőlést, de a karosszéria mozgása – különösen hullámos úton – még így is jelentős. Több utas beszámolt arról, hogy hosszabb úton tengeribetegséghez hasonló érzést tapasztalt a folyamatos, lágy hintázás miatt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük