Művésznevét nem jelenlegi férjétől, hanem első férjétől, Balázs Gábortól kapta, akivel a Tolcsvay-trió ba/szu/gitárosaként élt házasságban. Az énekesnő a színpadon a mai napig első férje nevét használja, ami számos találgatásra adott okot. Klári egy korábbi interjúban őszintén beszélt arról, miért nem vette fel Korda György nevét hivatalos művésznévként. „Hivatalosan Korda Györgyné vagyok, de művésznévként megtartottam a Balázs Klári nevet” – mondta az énekesnő. Döntésének hátterében személyes és szakmai okok is álltak. Elárulta, hogy a név megtartása egyfajta ö/véd/lem volt, főleg azokban az időkben, amikor tá/adások és bí/álatok kereszttüzében állt.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia neve talán nem az első, ami eszünkbe jut, ha terepjáróról (4×4) van szó, de a Sorento megjelenésével a koreai gyártó abban reménykedett, hogy megismétli a Sedona egyterűvel elért sikereit – vagyis nagy autót kínál kedvező áron. A Kia jól ismert stratégiájához hűen a Sorento is egy kategóriával nagyobb autónak felel meg, mint amit az ára sugall, így a vásárló sok terepjárót kap a pénzéért. A külső formaterv meglepően elegáns, sőt, egyes szögekből a Lexus RX300 formavilágát idézi.
A belső tér szintén óriási előrelépés a korábbi Kia-modellekhez képest. Bár a műfaborítású fabetétek kissé olcsó hatást keltenek, összességében az utastér kellemes, tágas és jól felszerelt. A Kia bőséges alapfelszereltséggel igyekszik ellensúlyozni prémium riválisai előnyét – és ez sikerül is neki.
A hajtáslánc két motorból áll: egy 2,5 literes közös nyomócsöves turbódízelből és egy 3,5 literes V6-os benzinesből. A brit piacra (és általában Európába) a dízelváltozat a döntő – az eladások mintegy 90%-át ez adja. Hidegen kissé zajos, de bemelegedve kulturált és kifinomult lesz, és élénkebb menetteljesítményt nyújt, mint amit a 14,3 másodperces 0–100 km/h-s adat sejtet. A váltókar hosszú úton jár, de pontos, így a legtöbb vásárló nem fogja hiányolni az automata váltót.
