Pedig gyerekként még egészen más volt az élete: édesanyja rengetegszer vitte magával Balatonszepezdre, oda, ahol nagyszülei már örök álmukat alusszák. És 16 évvel ezelőtt – fájdalmas kimondani – ugyanitt temették el az ő édesanyját is. Nem csoda, hogy Claudiában azóta újra és újra felmerül a kérdés: miért nem megy ki a sírokhoz, miért nem látogatja elhunyt szeretteit?
HATÁROZOTT VÁLASZT ADOTT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A You felszereltségi szinten használt, régimódi fekete-fehér központi kijelző Bluetooth- vagy USB-kapcsolattal is rendelkezik, és bárcsak a Citroën a Dacia példáját követve biztosított volna egy olyan telefontartót, mint amilyen a Saderóban is található, mert akkor a telefon képernyőjét navigációs segédeszközként is használhatta volna. A Bluetooth-eszköz párosítása egyszerű, bár az USB- csatlakozó műszerfalon való elhelyezkedése miatt a kábel a sebességváltó kar útjába kerülhet, attól függően, hogy hol tartja a telefont.
A Plus vagy újabb felszereltségi szintre váltva a hét hüvelykes érintőképernyőt is használhatod, és az Apple CarPlay vagy az Android Auto okostelefon-tükrözés funkciójával használhatod a telefonodon lévő alkalmazásokat. A Max felszereltségi szintű autók beépített navigációval, valamint továbbfejlesztett infotainment rendszerrel rendelkeznek, amely olyan csatlakoztatott szolgáltatásokat tartalmaz, mint a TomTom Traffic, a közeli benzinárakról és az időjárás-előrejelzésekről szóló információk, valamint a forgalmi eseményekről szóló valós idejű információk.
Rengeteg funkció van, de az érintőképernyős kezelőfelület kissé akadozhat. Ez a Peugeot-Citroen legújabb generációs egysége, így a grafika szép és éles. A képernyő két oldalán található érintésérzékeny gyorsbillentyűk azonban nem olyan könnyen használhatók, mint a Fabiában vagy Polóban található gyorsbillentyűk. A Honda az e:Ny1-et az „ideális autóként” forgalmazza az első alkalommal elektromos autót vezetők számára, és érthető, miért lehet sok meglévő Honda-vásárló lenyűgözve az ismerős stílustól és a technikával teli belső tértől. A piac hihetetlenül versenyképes szegmensében azonban ez az autó elmarad a várakozásoktól; a kifinomult vezetési élmény, a jelentéktelen töltési sebesség és a közepes praktikum azt jelenti, hogy a versenytársak vonzóbb ajánlatokkal rendelkeznek.
Az elektromos autók esetében még mindig messze vagyunk az árparitástól . A nulla emissziós modellek összességében lényegesen többe kerülnek, mint a benzinüzeműek, de a különbség csökkenőben van. A Honda e :Ny1 hasznos esettanulmányként szolgál a csökkenő elektromos járművek árai és a piaci erők szempontjából, mivel amikor 2023 vége felé bevezették az Egyesült Királyságban, a Honda 45 000 fontot kért az alapmodellért. A mi reakciónk arra az ötletre, hogy ennyi pénzt fizessünk egy Honda kompakt SUV-ért, legjobb esetben is langyos volt, de 2024 áprilisára a Honda a nyitóárat alig 40 000 font alá csökkentette, és a dolgok összességében rózsásabbnak tűntek az e:Ny1 kertjében.
Kissé nehéz meghatározni, hogy mely elektromos jármű riválisai vehetik fel a versenyt a Honda e:Ny1-gyel. 4387 mm-es hosszával a B és C-SUV szegmenst foglalja el – hosszabb, mint egy Peugeot e-2008 a szupermini méretű SUV kategóriában, de rövidebb, mint egy igazi középkategóriás SUV modell, mint például a Volkswagen ID.4 . Körülbelül 1750 kg-os súlyával a Honda súly tekintetében is átlagosnak számít. További riválisok közé tartozik az Alfa Romeo Junior , a Jeep Avenger és a Volvo EX30 .
