A rajongók is összetörtétek! Sokan így fogalmaztak csendbe veszett dal – egy tehetség, aki túl sokat érzett. A ple/ykák szerint Márió vég/zni akar az élet/vel! Az elmúlt 48 órában a kö/ös/égi mé/iában futótűzként terjed a hír! Márió 1993-ban született Székesfehérvár környékén. Koraszülöttként jött a világra, és orvosi műhiba miatt elveszítette látását.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A motorválaszték két opcióból áll: egy 2,5 literes turbódízelből és egy 3,0 literes V6-os benzinmotorból. Mindkettőt nemrég fejlesztették tovább, hogy jobb teljesítményt és kedvezőbb károsanyag-kibocsátást kínáljanak. A dízel nyomatékos és takarékos, hosszú távú használatra ideális, míg a V6-os benzines simább járású és erőteljesebb, de értelemszerűen többet fogyaszt. Mindkét hajtáslánc elegendő erőt biztosít a mindennapi közlekedéshez és a nehezebb terepviszonyokhoz is.
A belső tér azonban már kevésbé meggyőző. Bár öt fő számára elegendő helyet kínál, a kisebb tárolórekeszek hiánya csalódást kelt, főként egy ekkora jármű esetében. A csomagtartó mérete alapvetően megfelelő, de a magasan elhelyezett rakodóperem megnehezíti a pakolást – különösen, ha nehezebb tárgyakat kell beemelni. A műszerfal kialakítása tipikusan japános: egyszerű, funkcionális, de semmi hivalkodás vagy különösebb dizájn. Ami viszont mellette szól, az a kiváló összeszerelési minőség – minden pontosan illeszkedik, az anyagok strapabírók, és az autó összességében masszív, megbízható benyomást kelt.
