A mé/nyak/zűrést, az e/lőszűrést, valamint a vastag- és végb/lszűrést, amelyeket az egészségbiztosítás finanszíroz, így azok ingyenesen elérhetőek lesznek. A törvény szerint az alábbi csoportok számára írják elő a kötelező szűrővizsgálatokat: M/hny/kszűrés: A 25 és 65 év közötti n/k számára háromévente kötelező, amennyiben az előző szűrés eredménye negatív volt.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hybrid változat egy 1,2 literes, turbós benzines motort (143 lóerő) és egy villanymotort kombinál, amely együtt 11,3 másodperces 0–100 km/h-s gyorsulást biztosít. Bár ez az érték nem sportautós, a rendszer működése harmonikus: az elektromos motor alacsony fordulaton segíti a benzinest, különösen elinduláskor és terhelés alatt, ami finomabb teljesítmény-leadást eredményez, mint a korábbi, tisztán benzines Peugeot-modelleknél. A háromhengeres motor rezgései ugyan érzékelhetők, amikor beindul, de a zajszint meglepően alacsony, így a kabin csendes marad. Teljesítmény tekintetében megfelelő, bár teljes terhelésnél – sok csomaggal vagy hét utassal – már kissé megérezni, hogy nem a legerősebb motor dolgozik az orrában.
Az általunk kipróbált elektromos Peugeot E-5008 alapváltozata, a ‘210’ modell, egy 201 lóerős (345 Nm nyomatékú) elektromos motorral hajtja az első kerekeket. A teljesítmény-leadás sima és fokozatos, sokkal kifinomultabb, mint számos más elektromos SUV esetében. Ugyanakkor bőven van benne tartalék: a 0–100 km/h-s gyorsulás 9,7 másodperc, ami egy ekkora autótól kifejezetten jó érték. A nagyobb, 227 lóerős / 97 kWh-s változatot még nem próbáltuk, de a gyári adatok szerint mindössze tizedmásodperccel gyorsabb (9,6 s), így a gyakorlatban várhatóan nagyon hasonló karaktert nyújt majd, mint a 73 kWh-s verzió.
