Gyászhír a Házasság első látásrából!

Kiderült, nem Péter hunyt el – de valakit elveszített, akire talán a legkevésbé számított volna: az édesapját. A férfi megtörten vallotta be, hogy apja már egészen kisgyermek korában elhagyta őt, és soha többé nem kereste. Évtizedeken át nem beszéltek, nem találkoztak. Most, amikor végre talán lehetőség lett volna rendezni a múlt sebeit… túl késő lett. Az édesapa meghalt, anélkül hogy kibékültek volna, s ez Péter szívét egyszerre töltötte meg gyásszal, dühvel és kimondhatatlan hiánnyal.
Ám a sors különös fordulatot is tartogatott. Apja halála után Péter megtudta:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Stelvio talán az Alfa Romeo legfontosabb tulajdonságát örökölte: az egyedülállóan kívánatos stílust, amely kiemelkedik a SUV-ok tömegéből. A belső tér hasonlóan vonzó a szemnek, még akkor is, ha a németek még mindig verték az illeszkedés, a kidolgozás és a hátsó ülések terén.
A sportos olasz SUV a kiváló Giulia szedán nyomdokaiba lép; nagyszerű vezetni, erős motorokkal és fürge, magával ragadó kezelhetőséggel, bár a rugózás nem olyan kényelmes, mint legjobb riválisainál. Összességében az Alfa Romeo Stelvio mindenképpen megér egy pillantást, ha unod a német vezetési stílust – stílusa és eleganciája bőven van benne, de továbbra is drága, és egyes riválisok kiváló maradványértékkel büszkélkedhetnek.

Manapság egy autógyártó cég nem hagyatkozhat pusztán a hagyományaira és a karakterére az eladások növelése érdekében, a nagy pénz a vásárlói igények kielégítésén van. Így igazából nem meglepő, hogy létezik az Alfa Romeo Stelvio, a cég első SUV-ja. Az Alfa egyértelműen látta, hogy a középkategóriás prémium SUV-osztályban lehet pénzt keresni, és úgy döntött, hogy el kell dobnia egyet az eladások közé.
A karosszéria alatt a Stelvio a Giulia szedánnal közös platformra épül , és része annak a márka újjáéledésének, amelyben a márka jelenleg is részt vesz, hogy életképes alternatívát kínáljon a germán normával szemben. Ennek eredményeként az új platformot a kényelem és a magával ragadó vezethetőség biztosítására tervezték, számos erős, mégis hatékony benzin- és dízelmotorral, míg a nagy teljesítményű modell jelzi az Alfa azon elkötelezettségét, hogy olyan autókat szállítson, amelyeket a rajongók élvezetesen vezethetnek. A modellpaletta Sprint, Veloce és Competizione felszereltségi szinteket tartalmaz, míg a csúcson a Quadrifoglio verzió áll. Minden autó standard ötajtós SUV karosszériával rendelkezik, bár ez elég íves ahhoz, hogy a kupé-SUV hiánya a kínálatban ne jelentsen problémát. Az összkerékhajtás és a nyolcfokozatú automata sebességváltó minden brit autóban alapfelszereltség.

A hagyományos Stelvio kétféle motorral kapható: egy 2,0 literes turbós benzinmotorral, amely 276 lóerőt ad le, és egy 2,2 literes dízellel, amely 207 lóerőt ad le. Mindkét motor mindhárom felszereltségi szinten elérhető. A csúcsmodell, az 503 lóerős Stelvio Quadrifoglio ugyanazzal a Ferrari által tervezett 2,9 literes dupla turbós V6-os motorral rendelkezik, mint a Giulia, de mivel összkerékhajtással rendelkezik , a teljes tapadásnak köszönhetően tizedmásodperccel gyorsabb, mindössze 3,8 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük