Megszólalt a Tisza Párt informatikusa

A ha/gfelv/telen azt ecsetelte, elég sok sebből vérzik a program és nem engedte volna ki az app/li/ációt abban az állapotában, de az idő meg már szorított, a tesztelésekbe ezért bele kellett kezdeni. –  messze nem volt azon a szinten, de a Tiszánál ugye tudható, mi történik! Mint ahogyan emlékeztek rá, a szigetek hogyan történtek tavaly: hogy este volt egy megbeszélés, Magyar Péternek tetszett az ötlet, másnap bejelentette a Tisza Szigeteket – fogalmazott.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ha valaki el tudja viselni a drágább elektromos autókra vonatkozó „luxusadó” terhét – amelyet ma már a villanyautók után is meg kell fizetni az Egyesült Királyságban –, akkor ez a verzió tűnik a legjobb kompromisszumnak az ár, a felszereltség és a használati érték között.

A GT-Line S, vagyis a csúcsmodell, ezzel szemben már kifejezetten prémium szintet képvisel – és az ára is ennek megfelelően alakul: 47 095 fonttól indul. Cserébe viszont olyan extrákat kapunk, mint a hatalmas, nyitható panorámatető, a hűthető és masszázsfunkciós, úgynevezett „relaxációs” első ülések, a kiváló minőségű Harman Kardon hangrendszer, a head-up kijelző és a 360 fokos kamerarendszer. Emellett digitális kulcs funkciót is kínál, sőt, a középkonzolon ujjlenyomat-olvasó is található, ami ritka ebben a kategóriában.

Mindez azonban nem olcsó mulatság, és a legtöbb vásárló számára valószínűleg az olcsóbb, visszafogottabb EV5-változatok jelentik majd az ésszerűbb választást. A GT-Line S tehát inkább azoknak szól, akik a lehető legtöbb technológiát és kényelmet szeretnék, és hajlandóak megfizetni az árát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük