Ahogy telt az idő, és sem hír, sem jel nem érkezett róla, egyre nőtt a kétségbeesés. A főorvosnőt utoljára a Szegedi Tudományegyetem Idegsebészeti Klinikájának „D” épületében látták. A rendőrség, a család és aggódó kollégái is gőzerővel keresték. Szekszárdon, ahol dolgozott, és Szegeden, ahol kezelték, szinte minden követ megmozgattak érte. De vajon saját lábon távozott? Valami sokkal sötétebb dolog állt a háttérben:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az alumínium alváznak köszönhetően az XF viszonylag könnyű a versenytársaihoz képest, ami segít a rugózásban és a kezelhetőségben. A felfüggesztés szépen rögzíti a karosszériát kanyarvételkor, így nagy a nyugalom – de a kényelem is nagy, mivel az XF azzal a plüss rugózási kényelemmel büszkélkedhet, amely a nagy Jaguarokra jellemző.
Ha az XF-nek kanyargós utat mutatunk, a gyors kormányzásnak köszönhetően az autó készségesen veszi be a kanyarokat. Az autó élesen fordul be, és bár időnként túlzottan ébernek tűnhet, ezt a reagálóképességet jobban szeretjük a lomha, nyugodt kormányzással szemben. Az összkerékhajtású változatok jó egyensúlyt teremtenek a hátsókerék-hajtás tiszta érzetének megtartása és a rossz körülmények között fokozott tapadás között. Dinamikus módban az autó feszesebbnek és élénkebbnek érződik, gyorsan reagál az irányváltásokra és laposabban veszi a kanyarokat. Komfort módban viszont jó a rugózási kényelem, még nagy kerekeken is, és a lengéscsillapítók kiszűrik a legtöbb egyenetlenséget és bukkanót, így az autó belterében csak a komolyabb úthibák érződnek.
Mivel sok XF vásárló üzleti felhasználó lesz, a CO2-kibocsátás létfontosságú ebben a szektorban – ezért döntött a Jaguar a második generációs modell bevezetésekor szinte kizárólag dízelüzemű motorok mellett, bár idővel több benzinüzemű opció is elérhetővé vált.
A gyártó most csak egyetlen 2,0 literes dízelmotort szerel be a modellbe, bár az is rendelkezik enyhe hibrid technológiával, amely segít csökkenteni a CO2-kibocsátást és javítani az üzemanyag-fogyasztást. A hátsókerék-hajtású D200 változat 7,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, míg az összkerékhajtású autó két tizeddel lassabb ugyanennyi idő alatt. Mindkettő 230 km/órás végsebességre képes.
A P250 vagy P300 benzinmotoros változatot választó ügyfelek a megnövekedett teljesítmény előnyeit élvezhetik: az előbbi 6,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, míg az utóbbi a hot-hatch modellekhez hasonló 6,1 másodperc alatt gyorsul, mindkettő végsebessége 250 km/óra.
