Ezzel a legkoszosabb sütő is újjászületik

A módszer lényege, hogy a szennyezett felületre egy savas ital kerül, amit pár percig hatni hagynak, majd egyszerűen letörölnek. A végeredmény látványos: a sötét, zsíros foltok pillanatok alatt eltűnnek, a fém újra fényes és tiszta lesz. A titok abban rejlik, hogy a legtöbb népszerű ital citrom- és foszforsavat tartalmaz – ezek a gyenge savak feloldják az odaégett olajat és zsírt, hasonlóan ahhoz, ahogy korábban a kólát is használták takarításhoz.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A kormány mögé szerelt váltófülek lehetőséget adnak a kézi beavatkozásra, de sajnos a rendszer gyakran nem reagál azonnal a parancsokra, így a vezetési élmény nem mindig harmonikus. Mindezek ellenére a plug-in hibrid továbbra is egy jól használható kompromisszum, de a DS No4 személyiségéhez és kifinomult, technológia-orientált karakteréhez az E-Tense elektromos változat illik leginkább – ez az, amelyik valóban kihasználja a Stellantis-csoport legmodernebb fejlesztéseit, és prémium érzést nyújt, méltót a DS márkanévhez.

A plug-in hibrid DS No4 leginkább tisztán elektromos üzemmódban érzi magát elemében – ez pedig csak megerősítette bennünk azt a benyomást, hogy a három hajtáslánc közül az E-Tense, vagyis a teljesen elektromos változat nyújtja a legjobb vezetési élményt. A plug-in hibrid akár 134 km/h (83 mérföld/óra) sebességig is képes teljesen elektromosan haladni, és 125 lóerős elektromos motorja elegendő erőt kínál ahhoz, hogy a hétköznapi közlekedésben dinamikus és csendes maradjon.

Alacsony sebességnél azonban a DS No4 időnként kissé keményen reagál az úthibákra – például kátyúkra vagy csatornafedelekre –, különösen a nehezebb változatokban, mint az E-Tense és a plug-in hibrid, míg a Hybrid 145 könnyebb konstrukciója miatt gyakrabban „átlibben” ezeken az akadályokon, kevésbé érezhető rázkódással.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük