Először egy térdvizsgálatra ment el a Sportkórházba, az ottani orvos közölte vele, ráférne egy alaposabb kivizsgálás. A radiológiára küldték, ott derült ki, a bal szívkamrája ötven százalékosan működik. A Haller utcai kardiológiai intézetbe utalták be, szeptemberben a legnagyobb titoktartás közepette esett át az életmentő műtéten. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Tömegben jelentős különbség van a három változat között: a Hybrid 145 a legkönnyebb, mindössze 1 454 kilogrammos, míg a plug-in hibrid 1 663 kg, a teljesen elektromos E-Tense pedig 1 793 kg. Ez a súlykülönbség érezhető a vezetésben is: a könnyebb Hybrid 145 játékosabban, élénkebben fordul be a kanyarokba, míg az elektromos E-Tense esetében a nagyobb tömeg ellenére kevesebb karosszériadőlést tapasztaltunk. Ennek oka, hogy az akkumulátorcsomag súlya alacsonyan, a padlóban helyezkedik el, ami stabilabb súlyelosztást és alacsonyabb súlypontot biztosít.
A fékérzet tekintetében is az E-Tense bizonyult a legkifinomultabbnak. Az elektromos modell fékrendszere sokkal precízebben kalibrált, így a pedál nyomására határozott, jól adagolható visszajelzést ad. A másik két változat – különösen a plug-in hibrid – esetében a fékpedál érzete kissé bizonytalan, „szivacsos”, ami némileg rontja a vezetési élményt.
