A történet csak még izgalmasabb lett, amikor a legutóbbi epizódban az egyik férfi versenyző sejtelmesen fogalmazott: „Elég őrült hírt tudtunk meg ma. Csodával határos, váratlan hír.”
A páros ezek után próbálta titokban tartani a történteket, még a többi szereplő elől is. A feleség elárulta: „Nem akartuk, hogy ez teljesen nyilvánvalóvá váljon.”
A nézők között azonnal beindult a találgatás, vajon melyik házaspárról lehet szó – és hogyan alakulhat ez a villámgyorsan bonyolódó házasság, ahol a romantika helyett máris a felelősség került középpontba.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az alacsony üzemanyag-fogyasztás magas károsanyag-kibocsátást is jelent, mivel az összes benzinmotoros változat a legmagasabb, 37 százalékos természetbeni juttatási (BiK) cégautó-adósávba esik. Legalább a magánvásárlók némi megnyugvást találhatnak abban a tényben, hogy mivel a Torres minden változata a 40 000 fontos luxusautó-adóküszöb alatt van, nem kell megfizetniük a néhány riválishoz hasonló magasabb éves VED-kulcsot.
Szakértőink szerint a maradványértékek a versenytársakéval megegyezőek, a Torres várhatóan eredeti értékének 43-46 százalékát tartja meg három év vagy 36 000 mérföld után. A Skoda Kodiaq ugyanezen időszak alatt 41-49 százalékot fog érni. A Torres megemelt utastere impozáns kilátást nyújt az útra, a masszív forma éles vonalai pedig azt jelentik, hogy a járművet mérete ellenére könnyű az úton elhelyezni. A vezetőülésből a műszerfalat két 12,5 hüvelykes kijelző uralja, amelyek egyetlen áttekinthető panelbe integrálva egyesítik az infotainment rendszert és a műszereket.
Az anyagminőség minden bizonnyal jobb, mint amit egy ilyen árkategóriás autótól elvárnánk, a műszerfalon és az ajtókárpitokon rengeteg a pépes felület. Vannak keményebb műanyagok is, de ezek általában a látóterünkön kívül eső helyeken találhatók, olyan területeken, amelyeket általában nem érintenénk meg. Az is nagyra értékeljük, hogy nem találunk zongoralakk színű, könnyen karcolódó műanyagot. Ehelyett érdekes rézszínű díszítőelemek találhatók, amelyek színe az ülések varrásában is megismétlődik. Tagadhatatlan, hogy a kijelzők elég élesek, és a rendszer működése is meglehetősen gyors, de van néhány szoftverhiba, amelyeket remélhetőleg frissítésekkel kiküszöbölhetünk. Először is, az infotainment túl sokáig tart a betöltése, tekintve, hogy számos kulcsfontosságú funkcióhoz, például a fűtéshez és a szellőztetéshez is hozzá kell férni. Az indítás után akár egy percig is várnunk kell, csak hogy bekapcsoljuk a szélvédő páramentesítőjét (vajon javasolt valaki fizikai gombot?).
