Elkapták ByeAlex-et!

A hatóságok közleménye szerint nemcsak ByeAlex és zenekara került a célkeresztbe. A rendőrök elfogták a velük kapcsolatban álló 45 éves Sz. Zoltán budapesti férfit is, aki saját bevallása szerint nemcsak f0gyaszt0tt, hanem barátainak is adott a tilt0tt anyagból – és értékesítésre is vásárolt. A szálak egészen egy olasz állampolgárhoz, a 63 éves R. Antonióhoz vezettek, akit a beszerező volt.
EZ LESZ MOST AZ ÉNEKESSEL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Nissan a 190 lóerős motor és a manuális sebességváltó közötti fogyasztást akár 8,4 l/100 km-re is csökkentheti, ami a csökkentett teljesítményű, 144 lóerős Visia modell esetében kissé emelkedik 8,4 l/100 km-re, bár normál használat mellett kevés vásárló tapasztal 8,4 l/100 km feletti értéket. A 190 lóerős motorhoz elérhető ötfokozatú automata sebességváltóval a kombinált fogyasztás 8,4 l/100 km-re csökken. A nagy meglepetés a 231 lóerős V6-os motorral hajtott Outlaw modell, amely alapfelszereltségként hétfokozatú automata váltóval rendelkezik. A Nissan teljes mértékben elérhető 8,3 l/100 km-es fogyasztást állított be. Vontatáskor azonban várhatóan minden modell fogyasztása 20 másodperc közepe felére csökken.

A Visia CO2-kibocsátása 215 g/km, míg a 190 lóerős modellek manuális sebességváltóval 222 g/km, automata váltóval pedig 235 g/km értéket produkálnak. A V6-os motor kimagasló, 250 g/km CO2-kibocsátást produkál. Összehasonlításképpen, a Ford 2,2 literes Rangerének CO2-kibocsátása 224 g/km, míg az Isuzu D-Max környezetbarátabb 194 g/km-es értékkel rendelkezik. A Navara csak meghosszabbított king cab kivitelben kapható, amelyben kis a belső tér, és alkalmanként használható pótülések találhatók az első ülések mögött, illetve teljes duplakabinos pick-up kivitelben, egy második üléssorral, amely kényelmesen elfér három felnőttnél. A kínálatban nincs kétszemélyes egyfülkés változat, és hasonlóképpen nincs 4×2-es változat sem, de minden modell összkerékhajtású. Ez azt jelenti, hogy a Navara fülkéje mögött nincs lehetőség teljes hosszúságú pick-up platóra sem.
A raktér hossza 1511 mm a dupla kabinos, illetve 1861 mm a king-cab modellben, szemben az Isuzu egykabinos D-Max 2305 mm-es, illetve a Ford normál kabinos Ranger 2317 mm-es hosszúságával. Az egykabinos Toyota Hilux rakterének hossza 2340 mm. Minden Navara modell jóval több mint 1 tonnát, dupla kabinos kivitelben akár 1250 kg-ot is képes szállítani, így az áfaalany ügyfelek visszaigényelhetik a vételárat.
A maximális vontatási kapacitás a 2,5 literes duplafülkés modellek esetében 2600 kg, a king-cab pick-up esetében 2700 kg, a V6-os Outlaw modell esetében pedig a nagyon versenyképes 3000 kg. Az Isuzu D-Max egy 3000 kg-os utánfutót is el tud húzni, míg a Ranger akár 3495 kg-ot is elbír. A Toyota népszerű Hiluxa azonban csak egy 2500 kg-os utánfutót tud elbírni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük