Több alkalommal is konfliktushoz vezetett náluk a k/z/ogás vagy cs/k kérdésköre, mivel míg Attila kö/eledni szeretett volna Vikihez, addig felesége nem nagyon tudta elfogadni a fi/ik/i közeledését, és türelemre intette. Éjszaka volt egy pá/ikroh/mom, régen nem voltam már ilyen helyzetben, mert igyekeztem mindig magamat stabilan tartani, de úgy látszik, most eluralkodott rajtam az ér/elem – Monda Viki!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Csak két motorváltozat érhető el – a korábbi, 2,7 literes V6-os ikerturbós dízel, valamint egy új, erősebb 3,0 literes verzió. A kisebb motor kizárólag az alapfelszereltségű GS modellhez rendelhető, amelyhez hatfokozatú kézi váltó tartozik alapáron, míg az összes többi kivitel már a nagyobb teljesítményű erőforrást és a finoman kapcsoló, hatfokozatú automata váltót kapja. Mindkét dízelmotor a kifinomultságra helyezi a hangsúlyt, ám a 3,0 literes egység hatalmas, 600 Nm-es nyomatéka miatt jóval élénkebben mozgatja az autót – a 0–60 mérföld/órás (kb. 0–96 km/h) gyorsulás mindössze 9 másodpercet vesz igénybe.
A Discovery legfeltűnőbb tulajdonsága a rendkívül kényelmes rugózása. A légrugós futómű és a 2,5 tonnás saját tömeg kombinációja lehetővé teszi, hogy a Land Rover még a legrosszabb minőségű utakat is magabiztosan „gőzhengerelje le”. A hatalmas méretei ellenére meglepően agilis a kanyarokban is, ami részben a könnyen kezelhető kormányzásnak, a magas üléspozíciónak és a kiváló kilátásnak köszönhető. Azonban az igazi terepe a Discovery-nek nem az aszfalt, hanem a nehéz terepviszonyok. A fejlett, terepviszonyokhoz alkalmazkodó, összkerékhajtású hajtásláncnak, a hatalmas hasmagasságnak és a nyomatékos motornak köszönhetően a Discovery szinte megállíthatatlan a legdurvább környezetben is.
