Nekem sajnos mindig szembesülnöm kell azzal, hogy ha Attila szervez programot, akkor annak 90%-a olyan program, amit csak ő szeretne csinálni. Ő nagyon szeret főzni, párban főzni, tehát ez a program is igazából róla szól. Most már teljesen azt hiszem, hogy ezt az egészet ő el se hiszi, mert ha értené, átérezné, ha tényleg törődne velem, akkor tudná, hogy minden egyes pillanat fáj” – kezdte idegesen már a program elején. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ülések kényelmesek és jól tartanak, a vezetési pozíció pedig szinte tökéletes. Hátul a lábtér megfelelő, ám a lejtős tetővonal miatt a magasabb utasoknak kissé görnyedniük kell. A csomagtartó nem túl praktikus: nyílása kicsi, a raktér sekély és rövid, a hátsó üléstámlák nem dönthetők le, és külső csomagtartó-nyitó sincs.
Pozitívum viszont a jó garancia, valamint az, hogy az Alfa egyre közelebb kerül a német márkákhoz értéktartás tekintetében. A JTD dízelek fogyasztása nagyon kedvező, és a karbantartási periódusok is hosszúak – 18 000 mérföldenként esedékesek. Emellett az autó ötcsillagos Euro NCAP biztonsági minősítést kapott, ami tovább növeli a 159 vonzerejét.
A felszereltségi szintek is ehhez a visszafogott koncepcióhoz igazodnak: a Campus kizárólag alap Campus vagy Campus Sport kivitelben rendelhető. Mindkét változat tartalmazza azokat az alapvető felszereléseket, amelyek ma már elvárhatók: ABS EBD-vel, vezető- és utasoldali légzsák, állítható magasságú vezetőülés és kormányoszlop, karosszéria-színű lökhárítók, kormány mögötti távirányítós rádió-kazettás lejátszó két hangszóróval, illetve osztott, 60/40 arányban dönthető hátsó ülések. A Sport változat ehhez hozzáad egy karosszéria-színű hátsó spoilert, könnyűfém felniket, első ködlámpákat, fedélzeti számítógépet, valamint néhány belső esztétikai extrát, például kék/szürke kárpitozást és krómozott betéteket a műszerfalon és az ajtókban.
