A jászberényi hivatásos és a jászkiséri önkormányzati tűzoltók feszítővágó segítségével egy embert kiemeltek az egyik járműből és átadták a mentőknek. – A helyszínelés idejére az érintett útszakaszt teljes szélességében lezárták – írta a katasztrófavédelem. Kamion és személyautó ütközött össze az M7-es autópálya Nagykanizsa felé vezető oldalán, a 81-es és 82-es kilométerszelvény között, Polgárdi közelében.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Szerencsére a 6 N fejlesztései már akkor is szembetűnnek, ha nem teljes erőbedobással autózol. Természetesen visszatért a 5 N ikonikus trükkje, a szimulált váltás is, amely ezúttal egy kis továbbfejlesztést kapott. A nyolc virtuális fokozat rövidebb áttételezést kapott, így többet kell dolgozni a „váltóval”, és a hanghatás is megváltozott valamennyire. Míg az 5 N inkább egy automata váltós i30 N hangját próbálta visszaadni, a 6 N egy sokkal szabadabb, kevésbé konkrét karaktert kapott. Számomra leginkább egy V6-osra emlékeztetett, bár kissé olyan volt, mintha egy kilencvenes évekbeli videojáték motorhangját hallgatnám – kicsit szemcsésebb, kicsit digitálisabb, de éppen ettől volt bájos és élvezetes.
Az élmény így is teljesen magával ragadó, talán éppen azért, mert nem akar megszólalásig utánozni egy valódi erőforrást, hanem inkább annak egy szerethető, kreatív „feldolgozását” adja. A működése pedig továbbra is meglepően valósághű: koppan a fordulatszám-határolón, ha nem váltasz időben, és meg is döccen, ha nyolcadik „fokozatban” próbálsz 50 km/óráról gyorsítani. Egyetlen gombbal kapcsolható a kormányon, így annak megfelelően játszhatsz vele, hogy éppen mire vágysz – ha pedig elég volt a műmotorhangból, egy pillanat alatt kikapcsolhatod, és élvezheted az elektromos hajtás teljes csendjét és azonnali nyomatékát.
