A fiú arról számolt be, hogy a robbanás pillanatában ketten tartózkodtak otthon. Súlyos sérülésekkel került kórházba, nővérét pedig nem tudta kimenteni a romok alól. Elmondása szerint mindenre pontosan emlékszik. „Mindenre emlékszem: hogyan jutottam ki, hogyan kiabáltam, hogyan próbáltam kimenteni a n/vé/emet, hogyan hívtam a 112-t, az anyámat, és hogyan kerültem a mentőautóba. Magamnál voltam, nem vesztettem el az eszméletemet”. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia EV5 alapára 39 295 font, ami azt jelenti, hogy a belépőszintű modellek éppen megússzák a 40 000 font felett fizetendő „prémium” vagy „luxus” gépjárműadó-pótdíjat. Akik azonban egy kicsit többet szeretnének felszereltségben – vagy például a hőszivattyút, amely kizárólag a csúcsnak számító GT-Line S kivitelhez érhető el –, azoknak már magasabb szintre kell lépniük, és így az autó ára átbillen a kritikus határ fölé. Ezzel pedig az első hat évben évi további 425 font VED-adó kerül a számlára, ami hosszú távon jelentős különbséget jelenthet a fenntartási költségekben.
Menet közben a Kia középméretű elektromos SUV-ja biztonságos, kiszámítható és szinte teljesen eseménytelen karaktert mutat. Elsőre talán úgy hangzik, mintha ez negatívum lenne, de valójában a kategóriában ezek a tulajdonságok sokszor inkább erénynek számítanak.
