Ma éjfélig a dél és délnyugati területeken várható csapadék. A legtöbb helyen – különösen a Dunántúlon és az északi országrészben – havazás várható. A Dél-Alföldön havaseső is előfordulhat, de jellemzően ott is havazásra lehet számítani. A Tiszántúlon eleinte eső esik, ami késő estétől havas esőre válthat.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A beltérben sötét tónusok dominálnak, amelyeket halvány Performance Blue részletek és az ülésekbe integrált, világító N-logók törnek meg. A kormány kimondottan az N-változatra készült, és külön gombokat kapott, amelyekkel a vezető az érintőképernyőn előre beprogramozott menetmódokat azonnal aktiválhatja. Az utastér minősége összességében megfelelő, bár egy 65 ezer fontos autótól talán egy fokkal igényesebb anyaghasználatot várna az ember, de a sportos hangulat és a funkcionalitás ezt valamelyest ellensúlyozza.
A vezető előtt egy 12,3 hüvelykes digitális műszeregység található, amely részletes teljesítménymutatókat jelenít meg. Ilyenek például a G-erőkijelző, a villanymotorok hőmérséklete, az akkumulátor állapota, valamint a kormányzás és az adaptív lengéscsillapítók aktuális beállításai. A középen elhelyezett nagy fordulatszámmérő különösen érdekes, mert amikor a szimulált belső égésű motor üzemmódot aktiválják, valódi fordulatszámmérőként működik, vizuálisan is megidézve a hagyományos sportautók világát. Az Ioniq 5 N tehát nemcsak a teljesítményével szeretne hatni, hanem egyfajta múltidéző, mégis modern élménnyel, amely egyszerre tiszteleg a sportautó-kultúra előtt, és vezeti át annak hangulatát az elektromos jövőbe.
