Váratlan dráma történt Miló Vikivel!

Most már egyértelmű számomra, hiába próbállak oly sokszor mentegetni magam előtt, ha másképpen alakul a történetünk eleje, a döntésem akkor is ugyanaz lett volna mint most, hiszen a személyiség, amivel te rendelkezel, abba én biztosan sosem tudtam volna beleszeretni. Ne haragudj, de a házasságunkat nem szeretném tovább folytatni. JELENTETTE KI VIKI! A rajongók szerint Miló Viki lelke teljesen MEG/ALT! Szerencsére nem fizikai ha/álról van szó, hanem lelki ha/álról beszélnek a rajongók! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Azt gondolhatnánk, hogy ha kijutunk a városból, és megérkezünk egy kicsit szabadabb, országúti környezetbe, az Ioniq 9 végre felszabadultan mozog majd. Sajnos nem ez történik. Ez az autó akár 2,7 tonnát is nyom a kétmotoros változatban, és ezt a tömeget minden egyes kanyarban, minden emelkedőn és minden visszaváltás nélküli lassulásnál érezni. A kormányzás kellemesen súlyozott, de lomhán reagál, a karosszéria pedig határozottan megdől a kanyarokban, ami már önmagában visszaveszi a vezetési kedvet. A kanyar közepén található úthibák könnyedén kibillentik az autót az ívből, apró, de határozott oldalirányú elmozdulással – ez újabb jelzés arra, hogy ekkora tömeget nem lehet teljesen elrejteni.

A fogyasztási adatainkat a legerősebb, Performance motorral szerelt Calligraphy verzióval mértük, de ezek a számok jó közelítést adnak az AWD Ultimate változatra is, amely a hivatalos tesztek szerint mindössze négy mérfölddel nagyobb hatótávot ígér a Performance 372 mérföldjéhez képest.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük