Ádám Attila családjáról van szó!

Mindemellett a mentorok dicsérték a próbálkozást: Herceg Erika felállva tapsolt, kiemelve, hogy Attila próbálkozása és érzelmi átélése értékelendő. Bár a produkció megosztotta a zsűrit, mindenki egyetértett abban, hogy a fiatal énekesnek nem kell a külső kr/tik/k miatt aggódnia, és fontos, hogy saját útját járja tovább a versenyben. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Városban a Juke gyors kormányzása miatt könnyednek és élénknek kellene, hogy hasson, azonban erős visszaközépállási hajlama kissé természetellenes benyomást kelt. Ez különösen feltűnő akkor, ha valaki megszokta a Ford Puma jól kiegyensúlyozott, közvetlen és pontos kormányérzetét, amelyhez képest a Juke mozdulatai időnként kapkodónak vagy túlzottan „robotikusnak” hatnak. A manuális váltó sem éri el a Puma kifinomult kapcsolási érzetét: ott picit darabos, itt néha túl hosszú úton mozog a kar. A pedálok szivacsos visszajelzése pedig tovább nehezíti a finom, egyenletes haladást forgalomban. A 1,0 literes motorhoz rendelhető DCT automata sem ad rá megoldást, hiszen alacsony tempónál rángatóssá válik, így a dugókban vagy parkolói manővereknél könnyen idegesítő lehet.

A parkolást tovább nehezíti a kis hátsó szélvédő és a vaskos C-oszlopok, amelyek erősen korlátozzák a hátrafelé való kilátást. Emiatt gyakran szükség van kamerákra és szenzorokra, de ezek csak az N-Connecta felszereltségi szinttől érhetők el, tehát a problémára nem jár alapból segítség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük