Jön az egyszeri karácsonyi támogatás a nyugdíjasoknak

Általánosságban azok jogosultak a támogatásra, akik megfelelnek bizonyos életkori vagy jövedelmi feltételeknek. Ide tartoznak például a 65 év feletti nyugdíjasok, amennyiben havi bevételük nem éri el a 163 875 forintot. Szintén kérhetik a gyermekvédelmi kedvezményben részesülő gyermekek szülei, valamint azok a családok, ahol három vagy több gyermeket nevelnek, és az egy főre jutó jövedelem nem haladja meg a meghatározott határt. A fogyatékossággal élők és hozzátartozóik is jogosultak lehetnek, ha teljesítik a jövedelmi kritériumokat. Lényeges feltétel továbbá, hogy az igénylő legalább egy éve a jelenlegi lakóhelyén vagy tartózkodási helyén éljen.
Hogyan igényelhető a támogatás? MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A valóságban azonban ez nem akadályozza a Leaf kényelmes és kellemes közlekedési eszközként való működését. Az akkumulátorok csomagtartó alatti elhelyezése nem szüntette meg a súlyérzetet, de általánosságban a puha felfüggesztés jól izolálja az utasokat. A karosszéria dőlése nagyobb, mint a legtöbb hagyományos ferdehátú autóban, de ez a dőlés meglehetősen progresszív. A kezelhetőség hasonlóan jó, de a meghatározó jellemző a kormányzás. Nagyon könnyű és lineáris, tökéletesen alkalmas városi használatra, de érzetmentes, és a 3,3-as végállásos fordulattal nagyobb sebességnél valamivel több kormányzási beavatkozásra van szükség, mint amennyit a legtöbben szeretnének. A 2013-as felújított Leaf egy jelentősen továbbfejlesztett autópályás autó , sokkal határozottabb érzettel nagyobb sebességnél. A kormányzás is minden sebességnél nehezebb. A hátránya, hogy a különös városi haladásról feláldozták. Annak ellenére, hogy továbbra is nagyon jól vezethető a rivális, hagyományos tervezésű autókhoz képest.

Az Autocar eredeti tesztjei azt mutatták, hogy a Leaf egyetlen feltöltéssel 75-80 mérföldet (kb. 120-130 km) tud megtenni valós körülmények között, míg egy havas téli napon ez a hatótávolság mindössze 45 mérföldre (kb. 72 km) csökken. A 2013-as Leaf Acenta és Tekna változatai azonban egy új, hőszivattyús fűtési rendszert használnak, amely állítólag sokkal kevesebb akkumulátor-energiát fogyaszt. (A belépő szintű Visia ugyanazzal a rendszerrel rendelkezik, mint az eredeti Leaf).
A korai tesztek azt mutatják, hogy az új fűtés valóban lenyűgözőbb hatótávolságot tesz lehetővé, fagypont alatti téli körülmények között valószínűleg minimum 112 kilométert, melegebb hőmérsékleten pedig több mint 160 kilométert tud megtenni. Míg a valós tesztek során a 30 kWh-s Leaf átlagosan 190 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel .
Ennek ellenére ezek még mindig viszonylag kis távolságok, és könnyű lenne ezt nagyon korlátozó tényezőnek tekinteni, de figyelembe véve, hogy a Leafek túlnyomó többsége második autó lesz, az is egyértelmű, hogy ez sokak számára meglehetősen lényegtelen lesz, különösen akkor, ha az autót fel lehet tölteni, amikor a tulajdonos otthon parkol.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük